40 Reacties

3 maanden geleden

Heb je getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt? En wanneer was je eerste positive test? Het kan heel goed dat je een latere eisprong had en dus minder ver bent hoor ❤️

3 maanden geleden

Reactie op babydreams

Heb je getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt? En wanneer was je eerste ...
Nee dat hebben we beide niet gedaan, de positieve test was 26 mei. En die was ook met een duidelijke streep. Ik hoop het zo ❤️

3 maanden geleden

Reactie op rasj

Nee dat hebben we beide niet gedaan, de positieve test was 26 mei. En die w ...
Mijn eerste positieve test was 4 juni, een week na die van jou, en ik ben 5+3. Je zou dus iets van 6+2 of 6+3 kunnen zijn. En bij 6w kan het voorkomen dat je het hartje inderdaad nog niet ziet kloppen. Ik heb goede hoop voor je ❤️❤️

3 maanden geleden

Bij de echo en het meten van de baby kwam ze inderdaad uit op 6+1. Dankjewel voor je woorden dat doet me goed ❤️

3 maanden geleden

Hi, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zou volgens eigen berekening 6+5 zijn en ben teruggezet naar 5+4 en kan beide kanten op gaan. Ook nog geen hartslag te zien. Moet 1 juli terug om te kijken maar t wordt 50/50. Pff nog langer in onzekerheid. Sterkte!

3 maanden geleden

Wellicht ter geruststelling: ik heb altijd een onwijs regelmatige cyclus, dus wist vrijwel zeker hoelang ik zwanger was, maar toch bij mijn zoontje ben ik een volledige week terug gezet en dat is nooit meer bijgesteld. Een late innesteling zeiden ze, dat kan en hoeft dus niet perse iets slechts te betekenen! Ik duim dat je de volgende echo een kloppend hartje ziet!

3 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hi, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik zou volgens eigen berekening 6+5 zijn ...
Ah jeetje, het is zwaar hè. Zo lang wachten ook nog tot 1 juli. Ik wens jou ook veel sterkte in deze onzekere weken ❤️

3 maanden geleden

Heel veel sterkte. Ik zit in hetzelfde schuitje. De vk zei ook tegen mij dat het 50/50 is en volgende week donderdag gaan ze weer kijken. Ik houd m’n hart vast! Na 3 miskramen hoopte ik dat het nu goed was. 😔. Helaas kunnen we echt niks anders doen dan wachten. Sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op LV00

Wellicht ter geruststelling: ik heb altijd een onwijs regelmatige cyclus, d ...
Dankjewel voor de geruststellende woorden, doet me goed! Hier ook altijd en super regelmatige cyclus van 28 dagen waardoor ik het ook vreemd vond. Maar zo zie je maar dat er heel veel mogelijk is.

3 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Heel veel sterkte. Ik zit in hetzelfde schuitje. De vk zei ook tegen mij da ...
Dat lijkt me al helemaal zwaar vallen na 3 miskramen 😞 nee wachten is het enige, en de tijd gaat op deze manier zo langzaam. Jij ook heel veel sterkte, ben benieuwd hoe het gaat volgende week donderdag. En laten we hopen op het goede! ❤️

3 maanden geleden

Hier hetzelfde schuitje. Afgelopen maandag met 6.2 (dacht ik) echo gehad. Geen kloppend hartje en een vruchtje van geen 6 wkn maar eerder 5.3.. dus afwachten. Nu eerst 2 weken op vakantie dus pas 8 juli weer een afspraak. Wellicht in Denemarken maandag nog een echo laten doen. Het onzekere is zo vervelend..

2 maanden geleden

Reactie op rasj

Dat lijkt me al helemaal zwaar vallen na 3 miskramen 😞 nee wachten is het ...
Helaas bij mij toch een miskraam. ☹️

2 maanden geleden

Same here! Ik dacht ook dat ik ongeveer 7+2 was maar weet niet of ik het goed heb uitgerekend. Had een positieve ovulatie test op 20 mei en 3 juni eerste positieve test…. Vind het ook spannend, hoopte onwijs op bevestiging vandaag en nu nog zes dagen wachten! Ik duim met je mee, sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Helaas bij mij toch een miskraam. ☹️
En sterkte 😩

2 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Helaas bij mij toch een miskraam. ☹️
Wat naar voor je sterkte:(

2 maanden geleden

Hier een extra echo laten maken op vakantie. Nu wel een kloppend hartje en goed gegroeid

2 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Helaas bij mij toch een miskraam. ☹️
Jeetje☹️ sterke ♥️

2 maanden geleden

Reactie op ovandijk

Helaas bij mij toch een miskraam. ☹️
Heel veel sterkte ❤️🙏

2 maanden geleden

Reactie op Momof2boysss

Hier een extra echo laten maken op vakantie. Nu wel een kloppend hartje en ...
Wat fijn zeg! Dat moet een hele opluchting zijn ❤️ morgen is het mij beurt en ben zoooo zenuwachtig

2 maanden geleden

Reactie op rasj

Heel veel sterkte ❤️🙏
Bij jou alles nog oké? Sterkte morgen - zelfde schuitje hier. Mag je al vroeg?