7 Reacties

8 dagen geleden

Nee hoor, dit is vooral heel vervelend voor jezelf. Ik lig regelmatig ruim een uur wakker snachts sinds ik zwanger ben. Waarschijnlijk door hormonen. Wellicht kan je oordoppen gebruiken? En fijn dat er vooruitzicht is op verbetering, een goede nachtrust is wel zo fijn:)

8 dagen geleden

Reactie op Fier

Nee hoor, dit is vooral heel vervelend voor jezelf. Ik lig regelmatig ruim ...
Oh vervelend voor je oh beter dat het niet schadelijk is voor me baby was daar bang voor Ja ik heb oordoppen maar je hoort het alsnog sliep eerst ook met ventilator aan voor extra geluid te dempen maar ja ben nu verkouden en dat is niet zo handig

8 dagen geleden

Noise cancelling koptelefoon, helpt mij altijd tegen herrie

8 dagen geleden

Voor zover ik weet is het niet schadelijk, maar vooral vervelend voor jezelf! Ik slaap sinds ik ongeveer 8 weken zwanger ben nog maar zo’n 4 uur per nacht 😓 voor mijn zwNgerschap was dat minimaal 7-8 😅 heel veel minder kan ik slecht tegen en dat merk ik nu vooral zelf. Met de kleine gaat alles goed, dus daar maak ik me geen zorgen om 😄

8 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Voor zover ik weet is het niet schadelijk, maar vooral vervelend voor jezel ...
Okee beter op internet staat van wel laag geboorte gewicht bijv of hoge bloeddruk wat door complicaties kan leiden , oh vervelend 4 uur ja ook echt weinig ik vannacht 3 hoogstens

8 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Okee beter op internet staat van wel laag geboorte gewicht bijv of hoge blo ...
Ohh dat heb ik nog nergens gehoord, maar heb het zelf ook nog niet gegoogled haha

8 dagen geleden

Nee het is niet perse schadelijk Mijn dochter van 9 maanden komt ook nog elke 2 uur snachts voor een fles of voor troost, dus zou niet best zijn als het schadelijk was geweest 😅