Meer mensen die door een te hoog bmi gelijk na de termijnecho doorgestuurd worden naar de gynaecoloog in het ziekenhuis?
Ik heb gister mijn eerste echo gehad, maar had niet perse verwacht dat ik meteen na de 2e echo doorgestuurd zou worden. Had eigenlijk wel gedacht dat zolang de zwangerschap goed zou gaan ik gewoon bij de verloskundige kon blijven komen 😅
Ik krijg dus de 2e echo nog wel bij de verloskundige over 4 weken, maar daarna moet ik naar het ziekenhuis.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Kom je dan bij 1 gynaecoloog of wisselt dat iedere keer? Heb dit gister niet gevraagd omdat ik er ook een beetje door overdonderd werd 🙈
Dat ik perse in het ziekenhuis moet bevallen vind ik overigens niet zo’n groot probleem. Ik ben alleen bang dat ze nu niet meer kijken naar wat ik wil en dat alles meteen als ‘risico’ gezien gaat worden 😅 ik zit ook niet perse te wachten op allemaal interventies als de zwangerschap verder goed gaat. Ik snap ook dat dit afwachten is, maar maak me daar toch druk om 🙈
Voor de luchtigheid even een foto van ons kleine zeepaardje gister met 7+2 😇