18 Reacties

5 maanden geleden

Nee haha! Geen een zinnetje of tekstje alleen de naam. Ook niet met trots of grote broer geworden. Gewoon. Naam.

5 maanden geleden

'Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam'. Aan deze zin denk ik voor ons geboortekaartje! 🥰

5 maanden geleden

ChatGPT raadplegen. Mijn go to tegenwoordig 😂

5 maanden geleden

Heb je even? Hahahahah i Dit zijn mijn aantekeningen! We weten het geslacht niet, daarom beiden door elkaar heen.. Broertje/zoon Samen lachen Samen spelen Samen met jou alles delen. Eerst was je een droom Nu ben je onze prachtige zoon Zusje/dochter Toen je nog in mama’s buik zat Gaf ik je vaak een kusje. En nu ben je er eindelijk, mijn lieve kleine zusje *Een zusje/broertje voor mij om mee te spelen En geheimpjes om mee te delen. Om mee te lachen en te stoeien, En om samen mee op te mogen groeien.* Ik geef je duizend kusjes Op je kleine bolle wang Ik heb je lief zo lief Meer dan duizend kusjes lang Samen lachen Samen spelen Samen met jou Alles delen Vol verlangen verwacht Vol liefde gedragen Vol trots verwelkomd Zoveel wensen Zoveel dromen De allermooiste Is uitgekomen *Ook voor de tweede keer ontroerd het weer Lief nieuw begin In ons gezin* Zo mooi Zo lief zo bijzonder Weer een nieuw wonder/ Ons tweede wonder Al kijkend Naar jouw kleine handje Krijgt ons geluk Een gouden randje

5 maanden geleden

Wij hadden bij ons eerste dochtertje "groot geluk kan soms heel klein zijn".. En nu zal er iets op komen van "dag lief zusje" 🥰

5 maanden geleden

Wat ben je prachtig Zo lief en klein Laat er in jouw leven Heel veel geluk en liefde zijn ❤️

5 maanden geleden

Ik haal inspiratie uit songteksten. Bij mijn oudste hadden we: Look at the stars, look how they shine for you (Coldplay) Nu gaan we voor: When you take your first breath I'll be the first witness When you open your eyes I'll thank God you're alive You give me this feeling That my love has no limit When I look in your eyes And they look just like mine And there's nothing I won't do for you (James Arthur)

5 maanden geleden

Beetje cliché misschien, maar ik denk dat wij gaan voor: Met jou erbij zijn wij nog meer wij. Vond ik wel kort maar krachtig en toch schattig.

5 maanden geleden

“Jij maakt het verschil” komt er hier op te staan. Kort maar krachtig en een kleine muzikale verwijzing 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Frummlll

Nee haha! Geen een zinnetje of tekstje alleen de naam. Ook niet met trots o ...
Doen wij ook inderdaad

5 maanden geleden

Jij bent van ons samen Van allebei de helft Je lijkt op ons Maar nog het meeste op jezelf

5 maanden geleden

“Bewondering, verwondering, hulpeloos en klein wat ben ik intens gelukkig jouw mama te mogen zijn”

5 maanden geleden

Gedichtjes die wij hebben gebruikt: Al kijkend naar jouw kleine handje, krijgt ons geluk een gouden randje! Geboren uit liefde, kostbaarder dan goud, een nieuw leven aan ons toevertrouwd. Een stille wens , een diep verlangen, jij hebt onze hoop door geluk vervangen. En bij dit kindje gebruiken wij: Na 2 lieve zoons was er in ons hart nog een plekje vrij, die is nu ingevuld door een lief meisje als jij!

5 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

'Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam'. Aan deze zin denk ik voor ...
Zo mooi!🥰

5 maanden geleden

Hier houd ik het heel erg minimialistisch. Vooraan enkel de naam en voor nu een proefkaartje waar enkel heel fijn, gouden spikkels op de achtergrond te zien zijn. Achteraan haar volledige naam, geboortedatum, tijd, lengteen gewicht, mijn naam en nummer en info voor de geboortelijst. Ik ben bang dat ik binnen een jaar ineen duik van schaamte ofzo door hoe cliché het gedichtje is, ook al vind ik het nu misschien heel erg leuk. Wil geen risico's 😅

5 maanden geleden

Bij mijn vorige 2 wel gedaan, maar vind alles deze zwangerschap zo enorm cliché klinken, vind het niet mooi en vind het ook best apart klinken als ik alle teksten na ga. Heb ineens een beste afkeer naar alle teksten die zo vaak gebruikt worden. Daarom nu besloten om geen tekst erbij te doen.

5 maanden geleden

Reactie op Su16

Ik haal inspiratie uit songteksten. Bij mijn oudste hadden we: Look at the ...
Persoonlijk ben ik niet van de lange teksteb op kaartjes, maar ahhhh dat lied Heartbeat van James Arthur is zo mooi. Elke keer janken bij dit lied 🥹

5 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

'Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam'. Aan deze zin denk ik voor ...
Deze tekst had ik bij mijn eerste zoon gebruikt. Denk nu; Jij bent alle mooie woorden die wij kennen. Wij zijn ook niet van de teksten broertje/zusje.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.