23 Reacties

één maand geleden

Bleek bij mij achteraf wel omdat deze uitwendig is! Ik dacht dus inwendig dus was thuis netjes naar de wc geweest 😂 Uiteindelijk deels uitwendig en deels inwendig gedaan omdat door de lege blaas uitwendig minder goed te zien was 😅

één maand geleden

Dus moet echt vol zijn? 😂😂😂 kan ik toch niet volhouden haha, moet continue naar de wc

één maand geleden

Bij mij was de termijnecho inwendig, dus dan is een volle blaas juist niet handig. Maar ik had de termijnecho vrij vroeg, kan me voorstellen dat als je gewoon ergens tussen de 10-12 weken bent, ze wel uitwendig proberen en dan is een volle blaas dus handiger

één maand geleden

Reactie op Babii

Dus moet echt vol zijn? 😂😂😂 kan ik toch niet volhouden haha, moet contin ...
Ja volgens mij ‘mag’ je 2 uur vantevoren dan niet meer naar de wc 😅😅

één maand geleden

Je mag 1 uur van te voren niet meer naar de wc en een half uur voor de afspraak 1 glas water drinken.

één maand geleden

Ik was 1,5 u ervoor voor t laatst wezen plassen. Uiteindelijk halverwege de echo toch naar toilet gestuurd omdat m’n blaas te vol was 😂😅

één maand geleden

Nou ik ben nu alleen maar water aan het drinken 😂😂😂😂 ben er helemaal misselijk van geworden

één maand geleden

Reactie op annelynnn

Ik was 1,5 u ervoor voor t laatst wezen plassen. Uiteindelijk halverwege de ...
Hahaa! Wat erg

één maand geleden

Reactie op Babii

Nou ik ben nu alleen maar water aan het drinken 😂😂😂😂 ben er helemaal mi ...
Oh maar zo erg hoeft het ook niet hoor! Gewoon niet plassen vlak van te voren. als je zo vaak naar de wc moet, lijkt het me prima om thuis nog even naar de wc te gaan, en daarna niet meer. Die blaas vult zich wel. En anders doen ze het inwendig. Je wil ook niet dat met 1x duwen alles eruit loopt 😂

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Ja volgens mij ‘mag’ je 2 uur vantevoren dan niet meer naar de wc 😅😅
Nee joh, echt 2 uur? Dat redt toch niemand van ons?😅 Bij mij is er niks over gezegd. Ik moest nu uitwijken naar een andere locatie voor de echo vanwege de vakantieplanning, dus ben +- 45 min voor de echo (voor vertrek van huis) naar de wc geweest. De kleine lag er perfect voor zei de vk. Bij m'n vorige zwangerschappen ook geen problemen mee gehad qua beeld ofzo.

één maand geleden

Reactie op Babii

Hahaa! Wat erg
Luchte wel enorm op 😬

één maand geleden

Bij uitwendig heb je best een volle blaas. Ik dacht te lezen dat genoeg drinken zodat er veel vruchtwater is ook helpt voor een mooier beeld, maar weet niet of dat op die termijn al van toepassing is of überhaupt een ding is.

één maand geleden

Reactie op Babii

Nou ik ben nu alleen maar water aan het drinken 😂😂😂😂 ben er helemaal mi ...
Oei, ook niet overdrijven😅. Voor de pretecho kreeg ik advies 2 glazen of een klein flesje water te drinken 1 uur voor de afspraak.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Bij uitwendig heb je best een volle blaas. Ik dacht te lezen dat genoeg dri ...
Wil trouwens niet zeggen dat een lege blaas meteen slecht beel geeft. Een gevulde blaas duwt je baarmoeder omhoog wat gunstig is bij een uitwendige echo, maar lukt zonder vast ook wel als je het niet kan ophouden 😄

één maand geleden

Hi! Ja ik had de fout gemaakt om met een lege blaas te gaan, waardoor ik geen ‘mooie’ uitwendige echo had (de vorm leek wel een kipnugget) Had vorige week de 13 weken echo waarbij mn blaas ook wat gevuld moest zijn. Tip: ik ging een half uur ervoor nog plassen (want anders klap ik ook echt) en toen 2 grote glazen water naar achteren gegooid. Tijdens de echo moest ik alweer plassen dus hij was mooi vol haha.

één maand geleden

Ik ben slank en dan zeggen ze dat je het sowieso al een stuk beter kan zien. Ik ben gewoon thuis van te voren nog lekker geweest. Ik kan het anders namelijk niet volhouden. Houdt er wel rekening mee dat als je van te voren plast er wel altijd een kleine kans aanwezig is (als je slank bent) dat het alsnog inwendig moet

één maand geleden

Ik verwachtte een inwendige echo dus ik had weinig gedronken, toen wilde ze uitwendig proberen en had direct beeld. Dus het leek niet echt uit te maken, je zou even kunnen vragen of ze van plan zijn om inwendig (lege blaas) of uitwendig (volle blaas) te doen.

één maand geleden

Haha bedankt voor jullie ervaringen. Ze zei je blaas is niet vol, daarna deed ze de echo toen zei ze ga maar plassen je blaas is vol 😂 begreep er niks meer van. Maar alles was goed 😊

één maand geleden

Ik had vandaag de termijn echo, kwam daar aan met volle blaas, maar omdat mijn baarmoeder wat naar achteren ligt kon ze het niet goed zien. Dus tussendoor even snel naar de wc geraced en toen toch een inwendige echo gehad.

één maand geleden

Ze raden aan om half vol te komen maar wie wilt er nou 25 min in de auto met een gevoel van een volle blaas. Ben gewoon gegaan voor we gingen werd niets van gezegd en alles was gewoon goed te zien.