5 Reacties

茅茅n maand geleden

Bij mijn eerste 2 echo's waren er 2 van zulke holtes te zien, naast de vruchtzak met baby'tje. Die zijn in de loop der tijd steeds kleiner geworden en nu inmiddels geheel verdwenen op de laatste echo die ik had. Ik weet niet of dit te vergelijken is met jouw situatie, maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken en even afwachten 馃挄

茅茅n maand geleden

Reactie op Felicia9812

Bij mijn eerste 2 echo's waren er 2 van zulke holtes te zien, naast de vruc ...
Bij mijn eerste echo was dit nog niet zichtbaar, dus daarom voelt het ook wat raar. Je reactie stelt mij wel al wat gerust! Dankjewel 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op DaphBrown

Bij mijn eerste echo was dit nog niet zichtbaar, dus daarom voelt het ook w ...
Graag gedaan! 馃挄 Was het bij je eerste echo niet zichtbaar, of hebben ze niet veel verder rond gekeken in je baarmoeder misschien? Weet je dat toevallig? Ik weet dat ze bij mij heel erg rond hebben zitten kijken, waarschijnlijk omdat ik al 4 miskramen heb gehad waarvan eentje de maand voordat ik zwanger raakte in de huidige zwangerschap. Ze hebben het hele kippenhok toen extra goed bekeken en toen kwamen die holtes bij mij tevoorschijn. (Was eerlijk gezegd als de dood dat zo'n holte zou duiden op een tweeling 馃檲dus ik was ergens gerustgesteld toen ze spontaan verdwenen waren) Ik had ook nog oud bloedverlies onderin bij mijn baarmoedermond zitten wat ze toen ook vonden op de echo, dat zou volgens de vk zijn geweest van de laatste miskraam. Weet niet of ze bij jou ook zo uitgebreid hebben gekeken bij je allereerste echo? Termijnecho is vaak wel een stuk uitgebreider

茅茅n maand geleden

Reactie op Felicia9812

Graag gedaan! 馃挄 Was het bij je eerste echo niet zichtbaar, of hebben ze ni ...
Oh nee bij mij hebben ze niet zo goed gekeken haha.. mijn darmen waren toen erg onrustig en we zagen een kloppend hartje dus dat was al geruststellend genoeg! Kan dus inderdaad wel zo zijn dat het dus over het hoofd is gezien. Wow wat een miskramen al.. 馃槩 wat fijn dat het nu goed gaat met jullie mini!

茅茅n maand geleden

Reactie op DaphBrown

Oh nee bij mij hebben ze niet zo goed gekeken haha.. mijn darmen waren toen ...
Misschien is het dat dan wel en hebben ze het toen "gewoon" over het hoofd gezien bij je eerste echo 馃挄 Ja, het zwanger raken was hier niet zo'n probleem, het zwanger blijven duidelijk wel.. nu heb ik daar tussenin wel ook 2 gezonde baby's gekregen. Mijn dochtertje is nu 7 en mijn zoontje 4. Dit derde wondertje is een cadeautje馃槉 (wel bewust mee bezig geweest)