9 Reacties

17 dagen geleden

Ik ben nu 26+2 en merk sinds een week vooral dat ik moeier ben en heel snel moet huilen

17 dagen geleden

Helaas weer heel veel overgeven en misselijk sinds anderhalve week. Andere medicatie gekregen in de hoop dat ik me daardoor weer iets beter ga voelen.

17 dagen geleden

Sorry..maar bereid je maar voor 😓.. De klachten (met name de extreme moeheid) waren bij mij weg vanaf week 16/17 en beginnen nu bij 25 weken langzaam weer terug te komen 😖.

17 dagen geleden

Okee dit is dus eigelijk iets normaals, hoe komen jullie de dag door? Ik lig al de hele dag in bed en kan alleen maar huilen 😵‍💫

17 dagen geleden

Ik ben 27+1 en voel me echt ruk momenteel. Het ging echt goed ineens na 13 weken maar nu van de een op de andere dag heb ik het gevoel alsof ik gevangen zit in het lichaam van een 80 jarige. Mijn hoofd wilt wel maar mijn lichaam niet. Wandelen in de winkel is al te veel gevraagd. Ben ook weer erg moe en als iemand aan me vraagt hoe het gaat dan begin ik te janken voordat ik iets heb kunnen zeggen 😂 Kortom…. Welkom in het laatste trimester 🫢

17 dagen geleden

Hier ook ja, misselijk, ontzettend veel hoofdpijn, moe, chagrijnig, brandend maagzuur. Ellende😑

17 dagen geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ik ben 27+1 en voel me echt ruk momenteel. Het ging echt goed ineens na 13 ...
Nou hier hetzelfde, ben alleen dus zo voel je je dan ook, andere kant wil je ook niemand om je heen, tweestrijd met jezelf hoor pff, constant harde buiken, krijg er weinig luchr door, en dan moet ik nog 13 weken

17 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Nou hier hetzelfde, ben alleen dus zo voel je je dan ook, andere kant wil j ...
Mijn man heeft een eigen bedrijf ruim 200km verderop en is daarom doordeweeks eigenlijk altijd weg. We zijn tegenwoordig alleen in de weekenden, ook niet elk weekend, samen. Maar eerlijk gezegd is het voor hem nu even beter. Ik kan niet echt mensen om me heen hebben momenteel. Ik werk bewust nog 2 halve dagen zodat ik wel nog uit de sleur van het huis kom. Maar ook veel harde buiken en weinig lucht. Ik word ingeleid met 38 weken en moet nog 11 weken daarom….. ik tel ze nu al af…. Ik heb veel respect voor je dat je het alleen doet. Ik zat met mijn dochter 8 jaar geleden in een andere situatie dan nu. Ik stond er toen alleen voor en dat was idd erg pittig. De band die ik nu met haar heb is wel echt super sterk. Ze is echt mijn beste vriendinnetje. Zij is ook de enige die ik nu even om me heen kan hebben 🫢

4 dagen geleden

Oh hoe zag ik dit topic over het hoofd! Hier ook. Zit nu op de grond met een kop warme chocomelk na een huilbui omdat ik iets niet goed doe met het ledikantje en de bodum niet stevig zit en steeds doorzakt. Ben buiten adem (verstopte neus en ziek zijn helpt niet) en zit echt naar adem te happen tussen de slokken chocomelk door, harde buiken (denk ik, twijfel nog steeds). Mijn rug doet zoveel pijn en mijn bekken intussen ook weer. Onderburen zijn enorm hard aan het boren met luide muziek en trek het allemaal even niet. Slapen zit er de laatste dagen ook weer niet bij. Ik ga er even vanuit dat ze met 38 weken komt... nog 10 weekjes en verder denken we niet 😅