12 Reacties

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Is idd normaal! Deze is van action toch😊

3 maanden geleden

Hoihoi! Aller eerst gefeliciteerd!❤️ Ik had zelf ook inderdaad een knal test bij 4 weken en zeker deze van de action zijn super gevoelig lekker van genieten!

3 maanden geleden

Je hebt een mooie test! Het kan een tweeling zijn, maar hoeft niet. Het kan ook zijn dat je langer zwanger bent dan je denkt door een vroegere eisprong of je hebt een gevoelige test te pakken. Ik heb via het forum gemerkt dat testen niet voor iedereen gekijk reageren. Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!

3 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Gefeliciteerd! Is idd normaal! Deze is van action toch😊
Dankjewel! Ja klopt van de action 😊

3 maanden geleden

Ik had dit bij mijn eerste kind ook! - geen tweeling trouwens, wel een heel leuk, lief, grappig gezond kind :-)

2 maanden geleden

Ik heb dit nu ook gehad, dacht zelf dat ik dan misschien al verder zou zijn dan verwacht, maar maandag echo gehad en toch echt een tweeling 🤩

2 maanden geleden

Ik heb dit nu ook gehad, dacht zelf dat ik dan misschien al verder zou zijn ...
Haha wat een leuk (en spannend) nieuws! Gefeliciteerd 🥰

2 maanden geleden

Ik heb dit nu ook gehad, dacht zelf dat ik dan misschien al verder zou zijn ...
Ooh wat leuk! Hoe ver ben je nu?

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ooh wat leuk! Hoe ver ben je nu?
Stond op 7+3 zelf gerekend na de echo bleek het 6+6 vandaag

2 maanden geleden

Stond op 7+3 zelf gerekend na de echo bleek het 6+6 vandaag
Dat terugzetten snap ik niet zo goed, maar zal de verloskundige wel weten! Denk dat mijn adhd brein dat ook niet af kan 🤣. Maar fijn dat je wel al een echo hebt gehad! Vandaag 7 weken dan toch 🥰 En een tweeling las ik, spannend!!

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Dat terugzetten snap ik niet zo goed, maar zal de verloskundige wel weten! ...
Jaaa heel spannend, hadden er al 2, nu worden het er ineens 4 totaal. Heeel benieuwd!

2 maanden geleden

Jaaa heel spannend, hadden er al 2, nu worden het er ineens 4 totaal. Heeel ...
Snap ik!! Zal wel wennen zijn. Schrokken jullie niet met de echo 🙈? Denk dat ik as zaterdag als eerst vraag of het hartje klopt en of het er echt maar 1 is haha