15 Reacties

4 maanden geleden

Hoe ver zou je dan moeten zijn vanaf je laatste menstruatie? Wat ik begrepen heb is false positief eigenlijk niet kan maar false negatief wel. Als het nog heel pril is kan je hcg hormoon natuurlijk nog vrij laag zijn. Ik zou morgen nog een x testen eventueel twee tegelijk.

4 maanden geleden

Hoe lang ben je overtijd? Wat je eventueel kan doen is nog een test morgen en of vragen bij de huisarts om bloed te prikken

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hoe ver zou je dan moeten zijn vanaf je laatste menstruatie? Wat ik begrep ...
Het kan wel false positive zijn door dat er misschien een leeg vruchtzakje is geeft de test ook positief aan zelf gehad in december

4 maanden geleden

Hoelang denk je overtijd te zijn? Heb je een foto van je test? Er zijn meerdere redenen waarom je test toen positief was en nu negatief. - vroege miskraam en je hebt het laatste beetje hcg opgemerkt - de innesteling ging niet helemaal goed waardoor je heel even positief teste, maar de zwangerschap niet doorging. - indroogstreep - je urine was vandaag minder geconcentreerd dan gisteren - je hebt een slechte test want ik had dit namelijk ook met de kruidvat, wel de gewone Ik zou morgen nog eens testen als je niet ongesteld wordt.

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hoe ver zou je dan moeten zijn vanaf je laatste menstruatie? Wat ik begrep ...
Mijn cyclus was altijd super stabiel (28 dagen) maar afgelopen half jaar wiebelende ik ineens tussen de 20 en 22 dagen. Denk door spanning en stress voor het zwanger worden. Afgelopen maand heb ik de druk er afgehaald en ben er niet meer mee bezig geweest, alleen wel seks gehad. Dus zonder testen van ovulatie Enzo. Nu zit ik dus ineens op 28 dagen en gister dus positief getest. Misschien ben ik idd nog wat te vroeg. Goed idee om dit weekend nog even door te testen 👍🏻

4 maanden geleden

Ik zou ook de clearblue testen pakken, die kruidvat testen waren bij mij veel minder duidelijk dan de clearblue. Stelde mij wel gerust erna

4 maanden geleden

Reactie op thegeek

Ik zou ook de clearblue testen pakken, die kruidvat testen waren bij mij ve ...
Bedankt! Ga ik die vandaag halen en hopelijk weet ik morgen iets meer waar ik aan toe ben ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoelang denk je overtijd te zijn? Heb je een foto van je test? Er zijn meer ...
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! De tijd moest het gaan doen denk ik. Bloeding heb ik nog niet gehad, maar wie weet gaat het nog komen. Spannend en zo onzeker allemaal. Ik wacht dit weekend af en zal nog even doortesteb

4 maanden geleden

Was benieuwd of je vandaag nog getest hebt en wat eruit is gekomen? Hopelijk alles goed!

4 maanden geleden

Hoi, hier hetzelfde ik heb vorige week vrijdag 2x positief getest afgelopen dagen nog een paar keer getest en negatief, wordt je heel onzeker van, was al benieuwd of meerdere mensen dit ook ervaren. Ik zou nu in week 5 zitten en voel me ook niet lekker, misselijk etc. Van de verloskundige nog een week wachten

4 maanden geleden

Hallo allemaal, Vanmorgen getest en had echt een knaltest. Denk dat die test van de Kruidvat foutief was, anders snap ik het ook niet helemaal.

4 maanden geleden

Reactie op kleinesibbe

Hallo allemaal, Vanmorgen getest en had echt een knaltest. Denk dat die te ...
Gefeliciteerd! Wat een opluchting

4 maanden geleden

Reactie op kleinesibbe

Hallo allemaal, Vanmorgen getest en had echt een knaltest. Denk dat die te ...
Hoppa lekker!! Ik denk echt dat die kruidvat testen niet lekker zijn. Wat fijn❤️

4 maanden geleden

Ja! Heel blij mee. Spannende periode breekt nu aan. Hoop dat het lekker blijft zitten 😍. Heb nog wel even testen gehaald bij de Etos. Die van de Kruidvat geloof ik even niet meer. Wat een onrust kan zoiets veroorzaken.