29 Reacties

één maand geleden

Voor we beslissen willen we toch wel eerst t geslacht weten. Ik vind konijntjes 🐇🐇 leuk of vlinders 🦋 Mijn vriend vind planten/bomen thema met vogels leuk 🌱🌿🐦 Wie weet wordt t een combi, of iets totaal anders. We gaan denk ik wel voor zachte kleuren (niet al te beige), houten meubels, en van die grote muurstickers. Heeft iemand daar toevallig ervaring al mee? Zag laatst bijv iets van Inspio met wel wat schattige opties, en ook herplakbare, maar werkt dat wel?

één maand geleden

Voor de eerste bosthema. Mooi behang van waterverf bosdieren (vos, beer, wolf, vogels, bomen, egel, haas, etc). Ook een lamp van een beukennootje en een juten vloerkleed van een beer. Nu voor de tweede willen we denk ik even het geslacht afwachten. Er zit al een neutrale kleur op de muur, dus mogelijk 1 muur behangen of met muurstickers werken. Het is nu een veel kleiner kamertje, dus wil het wel proberen rustig te houden.

één maand geleden

Ik ga niet voor een thema en zie hoe ik uitkom (en momenteel ook geen plannen voor een kamertje 🤣). Wel heb ik in de kringloop een mooi prentenboek gevonden van konijntjes en leuke kadertjes. Daarnaast ook keramieken eendjes en een klein lief konijntje. Ook een houten lieveheerspeestje met wiebel beentjes. Dat zal het wat richting konijn/ bosthema brengen denk ik 🐇 Een thema dat ik mooi vind is neutrale kleuren (wit/ beige/ houttinten) gecombineerd met kleuraccenten. Dit merk ik onbewust al in de kleren die ik kocht.

één maand geleden

Wij hebben een Jungle thema gekozen niet teveel wel nog subtiel zoals muren rustig en dan dekentje en aankleedkussen in Jungle thema te doen 🥰🥰🥰

één maand geleden

Wij hebben bij de eerste gekozen voor beetje bosdieren thema. Maar uiteindelijk heel veel neutraal gehouden, alleen de muurplaat echt in het thema.

één maand geleden

Reactie op Bananababy

Wij hebben bij de eerste gekozen voor beetje bosdieren thema. Maar uiteinde ...
Mooie behangcirkel of stickers. Waar is die van?

één maand geleden

Hier muurstickers met dieren van Fiep Westendorp (Jip & Janneke, Puk vd Pettenflet etc)

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Mooie behangcirkel of stickers. Waar is die van?
Wij hebben een metalen cirkel, hij was er wel ook als sticker. Hij is van pimpelmees :)