21 Reacties
7 maanden geleden
Wij gebruiken een thermosfles van de Hema. Doen hierin het water op de juiste temperatuur en dit blijft ook lang die temperatuur. Zo nu en dan doen we ook een hele fles kokend water en dan een fles normaal water, zo blijft het kokende water sws warm. Klein laagje kokend water en dan aanvullen met koud water tot de juiste temperatuur. De 2e is meestal als we een hele dag weggaan, omdat anders de thermosfles na 3 flessen leeg is haha.
7 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/p/luvion-ultra-pro-draagbare-flessenwarmer-wit-speciale-roerfunctie-voor-gelijkmatig-opwarmen-van-borstvoeding-mixen-van-kunstvoeding-geschikt-voor-nagenoeg-alle-merken-babyflesjes-onderweg-draadloos-je-baby-fles-verwarmen/9300000175989849?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij hebben deze. We gebruiken hem altijd, voor ieder flesje. Ook thuis.
Automatisch de juiste temperatuur + roerfunctie waardoor het poeder ook meteen goed verdeeld is. We hebben in het begin erg geklungeld met poeder in warm water proberen te mengen enzo. We vinden het niet handig. Het klontert dan enorm.
Deze warmer kan makkelijk mee in de luiertas. Helemaal prima
7 maanden geleden
Wij hebben er 1 van Luvion, maar vind het toch niet handig i.vm. opzetstukken die je mee moet nemen. Ook hebben we nu een andere fles die er niet goed op past.
Ik heb er nu een thermosflessenwarmer van babymoov besteld. Komt straks binnen dus ben benieuwd.
https://www.wehkamp.nl/babymoov-flessenwarmer-moov-feed-sand-17269998/?term=babymoov%20flessenwarmer
7 maanden geleden
Luvion niet kopen!!! Na paar keer batterij kapot , en duurt eerst enkele minuten opwarmen na een week 15 minuten!! Ik heb een elvite maar ik geef ook exclusieve borstvoeding
7 maanden geleden
Reactie op Ansjepansjekevertje1
Luvion niet kopen!!! Na paar keer batterij kapot , en duurt eerst enkele mi ...
Dat is niet onze ervaring. Hij gaat nu al 3 maanden mee zonder enige problemen. Ook het opwarmen gewoon binnen 2/3 minuten klaar
7 maanden geleden
Bedankt voor de tips! In ieder geval veel dingen om even naar te kijken haha
7 maanden geleden
Reactie op 26Nathalie06
Wij hebben er 1 van Luvion, maar vind het toch niet handig i.vm. opzetstukk ...
Ben ook benieuwd of die bevalt!
7 maanden geleden
Ik kan je deze echt van harte aanbevelen. Erg blij mee.
https://www.bol.com/nl/nl/p/houbie-flessenwarmer-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-flesverwarmer-4-temperatuurniveaus-draadloos-inclusief-4-adapters-usb-oplaadbaar-9000-mah-wit/9300000168317958/?bltgh=vUNLJOc1CS2CVPJW1DBH4g.4_14.15.ProductPageUrl
We gebruiken hem buitenshuis. En snachts (aan de lader) om alvast de volgende fles op te zetten, deze blijft dan warm totdat het nodig is. Zodat we niet snachts naar de magnetron hoeven te lopen. Overdag thuis warm ik het water op in de magnetron.
7 maanden geleden
Reactie op lisa312
Ik heb de numsy gekocht. Klein apparaatje zonder stekker wat je melk in de ...
Ik heb ook de Numsy en doe er water in in plaats van melk. Giet het dan in de flesjes over met poeder. Top ding!
7 maanden geleden
Eerst thermosfles gebruikt met thermometer; was wel fijn. Maar toch overgestapt op Luvion Ultra Pro. Heerlijk ding! Snel en makkelijk.
7 maanden geleden
Wij hebben de Evita flessen verwarmer en ben er erg tevreden over. Komt met verschillende adapters dus veel flessen passen erop!

7 maanden geleden
Wij gebruiken een thermosfles van de Hema. Doen hierin het water op de juis ...
Dit doen wij ook. Thermosfles van de Hema van nijntje is nog leuk ook haha.
En voor wat betreft het geven van de fles buiten huis, ik probeer altijd de tijd een beetje in de gate te houden dat hij ongeveer na 3 uur weer een fles wil. Dan zoek ik even een resteurantje op (la place en hema zijn ook top voor het verschonen) of ga even achterin de auto zitten. Maar ja, soms komt hij ook eerder voor de fles. Ik laat hem dan niet de hele tijd huilen, maar maak gewoon terplekke een fles, laat hem vast drinken en zoek dan een rustig plekje om even te zitten. Zo heb ik al in het tuincentrum gestaan en in een gangpad van de Hema terwijl ik een fles maakte.
Gewoon gaan proberen wat voor jou werkt, je krijgt er vanzelf handigheid in en je wordt er gemakkelijker in.
Succes!
7 maanden geleden
7 maanden geleden
Als ik kv ga geven dan denk ik dat ik een kleine thermosfles haal (zie link). En nog een fles spa. Voor een fles van 200 ml gebruik ik dan 50 ml heet water en de rest koud water. Thuis al eens zo gedaan en was de juiste temperatuur :)
https://www.hema.nl/koken-tafelen/meenemen-bewaren/isoleerkannen-thermoskannen/nijntje-isoleerfles-260ml-rvs-60410218.html?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=21510449961&gbraid=0AAAAADiojoALaAzNJxSP6BzGNWu8sVxmK&gclid=Cj0KCQjwlrvBBhDnARIsAHEQgOQ_lDk4Dv_aulUcAaxutEpoty_D8hCkdi8CqVl_SAcTosxy2OqSenYaAqagEALw_wcB
7 maanden geleden
https://cookinglife.nl/products/cookinglife-waterfles-zwart?utm_id=21639656840&gad_source=1&gad_campaignid=21639656840&gclid=Cj0KCQjwucDBBhDxARIsANqFdr31q2ohhdR7MzXigI5duTQM5CwrECMV-S3R4j-ru_DvECVwUW3c65QaAiOCEALw_wcB
Toevallig deze thermosfles vorige week gehaald. Doen deel warm water en rest aanvullen met koud