10 Reacties

8 dagen geleden

Hier komt het door vocht vasthouden. Vroedvrouw noemt het onzichtbaar vocht, heb het al meerdere weken. Je kan wel altijd even bellen om na te vragen.

8 dagen geleden

Misschien carpaal tunnelsyndroom? Verloskundige voelt voor mijzelf altijd wat laagdrempeliger, en zij kan altijd doorverwijzen mocht het nodig zijn.

8 dagen geleden

Een goede fysio kan je er wel mee helpen. Ik heb het al 3 maanden 馃ぃ. De fysio heeft wel geholpen te klachten erg af te zwakken. Heb alleen nog tintelingen in mijn duim

8 dagen geleden

Reactie op Adeny

Een goede fysio kan je er wel mee helpen. Ik heb het al 3 maanden 馃ぃ. De fy ...
Ohh meen je thanks voor de tip

8 dagen geleden

S,nachts een brace aan doen dat helpt heel goed.

8 dagen geleden

Het is een tijdelijke carpale tunnel syndroom en moet verdwijnen na de bevalling vervelend maar onschuldig succes!

7 dagen geleden

Dit had ik bij de eerste, vooral 's nachts en als ik net wakker was, daarna trok het langzaam weg. Bij mij was het inderdaad carpaal tunnelsyndroom, ik kon mijn handen in de ochtend ook niet echt gebruiken. Na de bevalling is het vrij snel weer helemaal verdwenen 馃槃

7 dagen geleden

Ik heb dit gehad voordat ik zwanger raakte. Was idd het carpaal tussel syndroom. Heb er toen na een paar maanden mee te hebben rond gelopen een injectie voor gehad en daarna was het over. Weet alleen niet of je dat ook mag hebben als je zwanger bent

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier komt het door vocht vasthouden. Vroedvrouw noemt het onzichtbaar vocht ...
"Het extra vocht dat je vasthoudt in je zwangerschap, kan soms op je hand- en armzenuwen drukken. Deze zitten aan de binnenzijde van je pols in een soort tunneltje. Als er vocht in dat tunneltje gaat zitten, raken je zenuwen iets bekneld: het carpaal tunnel syndroom." Even gegoogled na alle reacties. Door vocht dus, mijn vroedvrouw legde het zo simpel uit, carpaal tunnel syndroom bracht ze nooit op haha

7 dagen geleden

Thanks allemaal! Is me nu inderdaad duidelijk wat het is馃槉