8 Reacties

6 dagen geleden

Wij gaan eind December voor 2 nachtjes op “babymoon” naar een blokhutje ergens in België. Lekker open haardje en rustige omgeving. Geen druk om van alles te moeten ondernemen maar wel lekker even weg.

6 dagen geleden

Wij hebben onze babymoon in Delft gehouden. Leuke stad, veel op loopafstand. Aanrader!

6 dagen geleden

Haarlem!

6 dagen geleden

Wij zijn bij mn vorige zwangerschap een paar dagen naar Terschelling geweest, lekker uitwaaien, wandelen, lekker eten en verder relaxen. Nu gaan we misschien naar Winterberg, daar woont mn zusje met gezin en hopen dat er dan sneeuw ligt, zodat man en dochter nog wat kunnen skiën/sleeën etc. We zouden eerst 2 weken naar Noorwegen, maar dat plan hebben we maar ff laten varen met 32/33 weken

6 dagen geleden

Wij hebben een appartement bij Efteling geboekt. Lekker wandelen, genieten van de versiering en gezelligheid. Ook gaan we richting Duitsland voor kerstmarkt. En dan de avonden de natuur in. Voor mijn verjaardag in januari heb ik wel een prive spa-dagje met hotel. Je kan ook als je wat meer rust wilt, natuurhuisje boeken. 😍

6 dagen geleden

Ik heb een hotelletje in Uithoorn voor de kerstvakantie ligt redelijk centraal en vanuit daar gaan we plekken bezoeken. We zijn in oktober al echt op vakantie geweest, dit is gewoon voor de gezelligheid. Het is maar een paar dagen, maar meer hoeft ook niet ivm bekkeninstabiliteit en andere kwalen.

6 dagen geleden

Reactie op Annnna86

Wij hebben onze babymoon in Delft gehouden. Leuke stad, veel op loopafstand ...
Oh daar had ik nog niet aan gedacht! Thanks voor de tip!

6 dagen geleden

Reactie op LVW 1234

Wij zijn bij mn vorige zwangerschap een paar dagen naar Terschelling gewees ...
Snap ik. Wij wilden eerst naar Denemarken maar om dezelfde reden laten vallen