25 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde als jou, derde kindje ook. Kan niks op mijn buik verdragen. Ik draag nu liefst de flared van cotton club! Die vind ik voor nu echt fijn zitten. Ga ook alvast een maatje groter kopen, vind de rib van 1 kleur lekkerdere zitten als de printjes

2 maanden geleden

Ik vind de meeste positiekleding echt ongelofelijk duur! Ik kijk vooral op Vinted, is echt heel veel te vinden!

2 maanden geleden

H&M

2 maanden geleden

De broeken van Ambika en dan vooral type Elin. Rekt enorm mee en heeel veel verschillende printjes. Redelijk betaalbaar en ook na bevalling nog fijn

2 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ik heb hetzelfde als jou, derde kindje ook. Kan niks op mijn buik verdragen ...
Ik ga eens kijken. Die zit dus niet zo strak?

2 maanden geleden

Reactie op Kimberley2802

Ik vind de meeste positiekleding echt ongelofelijk duur! Ik kijk vooral op ...
Ja ben ik al aan het rondkijken maar als ik niet gericht zoek kom ik niet echt wat tegen wat ik zoek:( heb wel voor 2 euro een reserve broek van deze kunnen scoren😂

2 maanden geleden

Heb je al eens bij Stieglitz gekeken?

2 maanden geleden

De flared legging van H&M is echt een aanrader! Zit lekker, niet duur, wel simpel.

2 maanden geleden

Ik heb vlak voor m'n zwangerschap een luipaard flared (ook in andere printjes verkrijgbaar) gekocht bij Loavies en die is mega rekbaar! Kan ik zeker nog heel lang aan deze zwangerschap. Ook heb ik een flared van MyJewellery. Die heb ik wel een maat groter gekocht om er wat langer mee te kunnen doen tijdens de zwangerschap, want die is iets minder rekbaar. En geen echte flared maar wel hele fijne broeken: de wijde velvet rib broeken van Guts & Gusto!

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Heb je al eens bij Stieglitz gekeken?
Ken ik niet ga ik eens kijken!

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Heb je al eens bij Stieglitz gekeken?
Vind dit zoooo'n leuk merk, maar wel echt prijzig 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Momof2boysss

Ik ga eens kijken. Die zit dus niet zo strak?
Née die met 1 kleur zit niet strak vind ik! Die meer kleuren vind ik wel strakker zitten.

2 maanden geleden

Lang leve shein! Al heel wat broeken gehaald voor een prikkie

2 maanden geleden

Zeeman, C&A en Vinted zijn echt goede tips!

2 maanden geleden

Reactie op MMW24

De broeken van Ambika en dan vooral type Elin. Rekt enorm mee en heeel veel ...
Deze inderdaad!! Zitten heerlijk!

2 maanden geleden

Ik heb bij Only een aantal fijne broeken met touwtjes als sluiting gekocht. Die kun je dan telkens wat meer verstellen als je buik groter wordt. Hebben ze niet in flared overigens maar ze zijn er wel in veel leuke kleuren :)

2 maanden geleden

Stradivarius, gister 3 stretch linnen broeken gehaald en ze zitten zoooo chill! €19.99

2 maanden geleden

Ditislot.nl heeft vaak wijde items. Draag nu vaak broek Stella in beige. https://ditislot.nl/collections/sale-2/products/broek-stella-donker-bruin?variant=48249009373507

2 maanden geleden

Reactie op MMW24

De broeken van Ambika en dan vooral type Elin. Rekt enorm mee en heeel veel ...
Heb er een gekocht👍

2 maanden geleden

Ik heb deze is de sale bij prenatal gekocht! Heerlijke flared zwangerschaps legging❤️