30 Reacties

één maand geleden

Hoi! Ik ben 13 weken en heb nu regelmatig hoofdpijn en al 2 keer een migraine aanval gehad. Terwijl ik dit bijna nooit heb. Nu zijn de aanvallen ook heel anders dan toen ik nog niet zwanger was. Ik heb altijd al met aura gehad, vlekken zien. Maar nu gaan ook mijn mond, lippen en hand tintelen. Dit herken ik niet van mezelf. Ook de hoofdpijn daarna zet dan niet echt door. Ik voel het wel, maar helemaal niet extreem. Een beetje pijn achter mijn oog, maar dat valt echt reuze mee. Nog meer die dit herkennen?

één maand geleden

Reactie op Jolijn1

Hoi! Ik ben 13 weken en heb nu regelmatig hoofdpijn en al 2 keer een migrai ...
Ik heb dit vorige week gehad voor 3 dagen lang! Enige wat hielp was op dat moment slapen misschien wel 4 keer op een dag. Paracetomol hielp ook niet. Nog nooit in mijn leven last gehad van migraine maar tijdens de zwangerschap opgekomen gek hé.

één maand geleden

Reactie op melsjourney

Ik heb dit vorige week gehad voor 3 dagen lang! Enige wat hielp was op dat ...
Ja zo raar. Ppfff 3 dagen lang is helemaal vervelend zeg. Vooral dat tintelende gevoel vind ik heel naar. Nou hopelijk gebeurd het niet te vaak...

één maand geleden

Reactie op Jolijn1

Hoi! Ik ben 13 weken en heb nu regelmatig hoofdpijn en al 2 keer een migrai ...
Ja ik herken dit, ik heb die tintelingen normaal gesproken ook helaas. Vind dat ook heel naar. Heb veel vaker een aanval nu maar de hoofdpijn is er dus bijna niet met 2 pcm. Normaal helpt pcm helemaal niet..

één maand geleden

Reactie op thegeek

Ja ik herken dit, ik heb die tintelingen normaal gesproken ook helaas. Vind ...
Nou precies dat inderdaad. 2pcm ingenomen en bijna geen hoofdpijn. Normaal gesproken hielp ubo bijna al niet. Maar dat een wat hogere dosis ging het wel redelijk. Gek he!

één maand geleden

Reactie op Jolijn1

Nou precies dat inderdaad. 2pcm ingenomen en bijna geen hoofdpijn. Normaal ...
Nee gek he. Hoever ben jij nu? Ik heb vooral rond 9 weken veel aanvallen gehad. Lijkt nu wat af te nemen..🤞🏻

één maand geleden

Reactie op thegeek

Nee gek he. Hoever ben jij nu? Ik heb vooral rond 9 weken veel aanvallen ge ...
Oh lees nu het begin van je vorige bericht, 13 weken… neemt nu dus juist toe? Ervoor minder last gehad?

één maand geleden

Reactie op thegeek

Nee gek he. Hoever ben jij nu? Ik heb vooral rond 9 weken veel aanvallen ge ...
Ik had er een rond 11 weken en een rond 13 weken. Maar hopelijk was dit het, en blijven ze nu uit!

één maand geleden

Reactie op Jolijn1

Ik had er een rond 11 weken en een rond 13 weken. Maar hopelijk was dit het ...
In het tweede trimester wordt het vaak wel beter zeggen ze. Ik had er 8 in het eerste trimester. Eerste zwangerschap had ik er in totaal maar 3. Snap er niets van🥲

één maand geleden

Reactie op thegeek

In het tweede trimester wordt het vaak wel beter zeggen ze. Ik had er 8 in ...
Ow wow! 8 jeetje wat heftig zeg! Nou hopelijk gaat het voor jou nu ook beter!