11 Reacties

2 maanden geleden

Helicopter of vliegtuig met poeder 馃檹馃徏馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Helicopter of vliegtuig met poeder 馃檹馃徏馃ぃ馃ぃ馃ぃ
馃槀馃檲

2 maanden geleden

Bij onze 2e dochter hebben wij het met ballonnen met roze en blauwe confetti in gedaan. De ballonnen had ik op een groot bord geplakt. Mijn man gooide met dartpijlen de ballonnen stuk. Uiteindelijk waren er meer ballonnen met roze dan met blauwe confetti. Was echt heel leuk en spannend!

2 maanden geleden

Wij hebben onze vrienden en familie bij de eerste een gender reveal escape room online laten spelen (corona tijd) maar dat was super leuk. Misschien is er ook wel zoiets om thuis in het echt te doen?

2 maanden geleden

Wij gaan waarschijnlijk een mooi wit beeldje neerzetten & daar laten we de kleur verf opvallen van het geslacht. Leek me een leuk idee omdat we dat beeldje dan straks in de babykamer kunnen zetten! 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Wij gaan waarschijnlijk een mooi wit beeldje neerzetten & daar laten we ...
En waar uit laat je de verf vallen? Ik had een idee gezien dat je met je partner witte kleding aan doet en dat mensen dat de kleur van de gender op je schieten met een verfpistool (waterpistool)

2 maanden geleden

Reactie op El.11

En waar uit laat je de verf vallen? Ik had een idee gezien dat je met je p ...
Ik heb ook wel eens gezien dat jullie geblinddoekt zitten op de grond en op elkaar met verf kliederen en dan eraf halen. Wat ik ook leuk vond is tic tac toe (foto)

2 maanden geleden

Reactie op El.11

En waar uit laat je de verf vallen? Ik had een idee gezien dat je met je p ...
Waar ik nu aan denk is een witte sausfles, die wie je altijd bij die kebabzaken ziet waar de knoflooksaus in zit haha. Mijn zusje gaan we de envelop geven, en zij zal dan de juiste kleur erin doen. Jou idee is ook heel erg leuk en orgineel! Alleen willen we het feestje houden in onze nieuwe tuin. Zal daarom niet blij zijn met overal verf..... 馃槄馃槄馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Wij hebben onze vrienden en familie bij de eerste een gender reveal escape ...
Waar hebben jullie dit gedaan??

2 maanden geleden

Wij hadden met onze eerste zwangerschap een (harde) voetbal met poeder. Mijn man schopte de bal kapot en overal vloog roze poeder haha. Heel leuk, maar wel rommeltje!

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Waar ik nu aan denk is een witte sausfles, die wie je altijd bij die kebabz ...
Oei haha ja precies. Ik op de parking voor men deur. Dat scheelt