23 Reacties
25 dagen geleden
Wat een goed idee! Ik heb vorig jaar met black Friday een voedingskussen en zwangerschapskussen gekocht van BBhugme. Heel fijn!
25 dagen geleden
Reactie op Tessaxx98
Oh pff zou ik echt niet weten, het viel me wel op toen. Maar dit was eind 2 ...
Ik weet ook niet of iedereen zich eraan houdt maar de controles bij grote bedrijven zijn volgens mij wel scherp. Zo heb ik een tijd terug iets bij de Jysk gekocht, wat een week later 100€ goedkoper was. Heb toen mooi het verschil teruggekregen.
25 dagen geleden
Reactie op MenMF
De Tripp Trapp stokken kinderstoel is dan vaak wel echt goed geprijst. Wij ...
Oh wat top! Scheelt het veel? :)
25 dagen geleden
Ik heb een lijstje met de grotere of duurdere dingen die wij nog moeten kopen voor de geboorte, en waarvan we hopen met BF wat goede kortingen te vinden 😊:
Borstkolf
Babyfoon
Elektrisch wipstoeltje
Nieuw matras newborn
Nieuwe autostoel peuter
Nieuwe kledingkast peuter (Jysk)
Stoel Hundested (Jysk)
Verder kun je ook denken aan de box, bed, draagzak, kledingkast, commode, eetstoel, en vooral de kinderwagen.
Een Nespresso, 2 luchtreinigers en een droger staan ook al lang op het lijstje. Maar zoals sommigen misschien weten heb ik echt een pésthekel aan geld uitgeven dus voor mezelf koop ik waarschijnlijk niks 🥲.
Ik heb nog geen tips over wáár en welk merk ik op het oog heb, maar dat komt nog!
24 dagen geleden
Bij babypark en wellicht andere baby winkels kan je alvast een bestelling plaatsen en laten leveren na black friday. Als je items dan korting hebben wordt dat meegenomen in de prijs berekening. Zo weet je dat je de producten sws dan krijgt en je pakt de mogelijke korting mee. Je krijgt een betaallink die wordt geupdate met prijs verlagingen.
Wij hebben van het weekend daarom een bestelling gedaan voor de kinderwagen, autostoel en alle bijbehorende accessories. Wordt geleverd halverwege december.
24 dagen geleden
Reactie op Ruby3.1
Wordt dit automatisch geüpdatet in de prijs of moet je er zelf achteraan ?
nee wordt automatisch gedaan is me verteld :) zolang je bestelling nog "in bestelling" staat op black friday en je moet pas daarna betalen
24 dagen geleden
Reactie op FemkeH94
De laagste prijsgarantie geldt zelfs nog tot 2 weken na levering. Wij laten ...
ahh nice! Maar dan moet je wel erachteraan gaan om je geld terug te krijgen toch?
20 dagen geleden
Reactie op Pinguïn
Hayhay, misschien een domme vraag maar hoe doe je dit? Kan dit niet vinden ...
ik heb het indd in de winkel besteld, ik weet niet of het online kan
9 dagen geleden
Reactie op Noel91
Hier zat ik ook op te wachten maar vindt het tegenvallen. Overal dezelfde a ...
De triptrap is idd prijzig, maar wel echt iedere cent waard!
Kleine tip: het blad kun je altijd later nog kopen, wij hebben 'm niet en missen het ook niet. Ze schuift gewoon aan aan tafel. Riempje hebben we ook niet en kussen kan je een stuk goedkoper van bijv Jollein halen.