23 Reacties

25 dagen geleden

Wat een goed idee! Ik heb vorig jaar met black Friday een voedingskussen en zwangerschapskussen gekocht van BBhugme. Heel fijn!

25 dagen geleden

Maak van te voren even een lijstje met de prijzen. Ik merkte dat de artikelen “duurder” online werden gezet, en dat het dan maar €2,00 goedkoper is, wat ik bij sommige babyproducten echt niet de moeite waard vond.

25 dagen geleden

Reactie op Tessaxx98

Maak van te voren even een lijstje met de prijzen. Ik merkte dat de artikel ...
Volgens mij mag dit niet meer toch? https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2022/12/06/misleidende-van-voor-prijzen-vanaf-1-januari-2023-verboden

25 dagen geleden

De Tripp Trapp stokken kinderstoel is dan vaak wel echt goed geprijst. Wij gaan deze weer kopen met Black friday voor onze tweede dochtertje

25 dagen geleden

Reactie op ambeeehu

Volgens mij mag dit niet meer toch? https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ...
Oh pff zou ik echt niet weten, het viel me wel op toen. Maar dit was eind 2022, dus misschien dat dit inderdaad nu veranderd is!

25 dagen geleden

Reactie op Tessaxx98

Oh pff zou ik echt niet weten, het viel me wel op toen. Maar dit was eind 2 ...
Ik weet ook niet of iedereen zich eraan houdt maar de controles bij grote bedrijven zijn volgens mij wel scherp. Zo heb ik een tijd terug iets bij de Jysk gekocht, wat een week later 100€ goedkoper was. Heb toen mooi het verschil teruggekregen.

25 dagen geleden

Reactie op ambeeehu

Volgens mij mag dit niet meer toch? https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ...
Je kan vaak via tweakers de schommelingen in prijs zien in bijv. Het afgelopen jaar. Zo ook dus of het in de periode voor black friday verhoogd is.

25 dagen geleden

Reactie op MenMF

De Tripp Trapp stokken kinderstoel is dan vaak wel echt goed geprijst. Wij ...
Oh wat top! Scheelt het veel? :)

25 dagen geleden

Ik heb een lijstje met de grotere of duurdere dingen die wij nog moeten kopen voor de geboorte, en waarvan we hopen met BF wat goede kortingen te vinden 😊: Borstkolf Babyfoon Elektrisch wipstoeltje Nieuw matras newborn Nieuwe autostoel peuter Nieuwe kledingkast peuter (Jysk) Stoel Hundested (Jysk) Verder kun je ook denken aan de box, bed, draagzak, kledingkast, commode, eetstoel, en vooral de kinderwagen. Een Nespresso, 2 luchtreinigers en een droger staan ook al lang op het lijstje. Maar zoals sommigen misschien weten heb ik echt een pésthekel aan geld uitgeven dus voor mezelf koop ik waarschijnlijk niks 🥲. Ik heb nog geen tips over wáár en welk merk ik op het oog heb, maar dat komt nog!

24 dagen geleden

Bij babypark en wellicht andere baby winkels kan je alvast een bestelling plaatsen en laten leveren na black friday. Als je items dan korting hebben wordt dat meegenomen in de prijs berekening. Zo weet je dat je de producten sws dan krijgt en je pakt de mogelijke korting mee. Je krijgt een betaallink die wordt geupdate met prijs verlagingen. Wij hebben van het weekend daarom een bestelling gedaan voor de kinderwagen, autostoel en alle bijbehorende accessories. Wordt geleverd halverwege december.

24 dagen geleden

Reactie op AmeliaRome

Bij babypark en wellicht andere baby winkels kan je alvast een bestelling p ...
Wordt dit automatisch geüpdatet in de prijs of moet je er zelf achteraan ?

24 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Wordt dit automatisch geüpdatet in de prijs of moet je er zelf achteraan ?
nee wordt automatisch gedaan is me verteld :) zolang je bestelling nog "in bestelling" staat op black friday en je moet pas daarna betalen

24 dagen geleden

Reactie op AmeliaRome

nee wordt automatisch gedaan is me verteld :) zolang je bestelling nog "in ...
De laagste prijsgarantie geldt zelfs nog tot 2 weken na levering. Wij laten het dus al in november leveren!

24 dagen geleden

Reactie op FemkeH94

De laagste prijsgarantie geldt zelfs nog tot 2 weken na levering. Wij laten ...
ahh nice! Maar dan moet je wel erachteraan gaan om je geld terug te krijgen toch?

24 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Ik heb een lijstje met de grotere of duurdere dingen die wij nog moeten kop ...
Je hebt ook cyber Monday, misschien kan je dan de nespresso ect kopen. Idk of de korting hetzelfde is.

24 dagen geleden

Volgens mij heeft Moonboon dan ook een goede actie - ik weet alleen niet wat de exacte datum gaat zijn

20 dagen geleden

Reactie op AmeliaRome

Bij babypark en wellicht andere baby winkels kan je alvast een bestelling p ...
Hayhay, misschien een domme vraag maar hoe doe je dit? Kan dit niet vinden via de website? Of is dit alleen mogelijk in de winkel?

20 dagen geleden

Reactie op Pinguïn

Hayhay, misschien een domme vraag maar hoe doe je dit? Kan dit niet vinden ...
ik heb het indd in de winkel besteld, ik weet niet of het online kan

9 dagen geleden

Reactie op anoniemerd

Oh wat top! Scheelt het veel? :)
Hier zat ik ook op te wachten maar vindt het tegenvallen. Overal dezelfde actie: babyset gratis. Alsnog hartstikke duur als je stoel, newborn, tafelblad, riempje, kussen koopt 😅

9 dagen geleden

Reactie op Noel91

Hier zat ik ook op te wachten maar vindt het tegenvallen. Overal dezelfde a ...
De triptrap is idd prijzig, maar wel echt iedere cent waard! Kleine tip: het blad kun je altijd later nog kopen, wij hebben 'm niet en missen het ook niet. Ze schuift gewoon aan aan tafel. Riempje hebben we ook niet en kussen kan je een stuk goedkoper van bijv Jollein halen.