18 Reacties
2 dagen geleden
Oei start gewicht weet ik niet. Maar sinds de eerste keer wegen bij 7 weken en gisteren 6 kilo
Ben nu sinds 6 weken stabiel in gewicht 🤦🏼♀️.
2 dagen geleden
Uhh ik moet zeggen ik weeg me niet frequent maar ik praat dan over 3 weken terug ongeveer toen was ik al 9 kilo in totaal bij gekomen en had een start bmi van 30.1 dus opzich netjes . En ik maak me niet zo druk zolang de baby maar goed groeit en ik me prima voel en na de bevalling en als ik me weer goed voel ga ik lekker veel wandelen met de baby en ik ga borstvoeding geven en als ik volledig herstelt ben dan wil ik weer gaan kickboxen en bewust en gezond eten.
2 dagen geleden
Het verschilt per persoon en kan ook te maken hebben met je gewicht voor de zwangerschap. Als je je zorgen maaktkan je het altijd met de verloskundige bespreken.
Ik ben nu 26+4 en 3.2kg aangekomen. Maar ik heb tot op heden erg veel moeite met eten en moet mezelf echt dwingen voldoende te eten 😅
2 dagen geleden
Vandaag 26+3 en 18 kilo erbij. Ben vrij lang, BMI was voor de zwangerschap tegen ondergewicht aan.
2 dagen geleden
Uhm, ik ben 11 kilo aangekomen 😅. Week 26 nu. Vorige zwangerschap mij hier erg druk over gemaakt want uiteindelijk 20 kilo erbij in totaal… Maar het kwam helemaal goed, vooral door de borstvoeding. Daardoor vloog het er weer af! Ik ben ook minder mobiel door bekkenpijn en dat speelt zeker mee. 🙃