28 Reacties

2 maanden geleden

❤️

2 maanden geleden

Op af en toe pijnlijke borsten en vermoeidheid na heb ik ook geen klachten! Ook een goeie eerste echo gehad met kloppend hartje ❤️

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, vrijwel geen symptomen en vandaag goede echo gehad bij 8+3 weken! ❤️. In week 5 een paar dagen opgeblazen gevoel gehad, daardoor weinig kunnen eten en erg moe geweest, einde van die week werden de symptomen met de dag minder. Nu merk ik alleen aan mijn grotere borsten en afkeer voor zuivel dat ik zwanger ben, anders zou ik het echt niet weten 😅. Had ik van mijzelf niet verwacht van te voren, maar hoop dat het zo blijft! 🙏

2 maanden geleden

Reactie op Renée95

Op af en toe pijnlijke borsten en vermoeidheid na heb ik ook geen klachten! ...
Zo fijn!❤️

2 maanden geleden

Reactie op YH89

Hier hetzelfde, vrijwel geen symptomen en vandaag goede echo gehad bij 8+3 ...
Nou precies dat! Mijn borsten zijn alleen wat groter.. en soms beetje moe.. maar meer echt niet!❤️

2 maanden geleden

Zo fijn om dit te lezen ❤️ Geniet ervan Liefs Nice

2 maanden geleden

Dank voor deze bericht(en), ik werd deze week ook wat onzekerder omdat ik naast milde vermoeidheid en gevoelige borsten me niet echt zwanger voel, misselijkheid is ook echt een stuk minder nu ik mijn eetpatroon wat heb aangepast , dit stelt me enorm gerust! Gewoon rustig afwachten tot de 16e voor de eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op Renée95

Op af en toe pijnlijke borsten en vermoeidheid na heb ik ook geen klachten! ...
Deze symptomen heb ik ook alleen maar. Ik heb 29e pas de eerste echo bij 10 weken. Ik hoop zo dat alles goed zit

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Zo fijn om dit te lezen ❤️ Geniet ervan Liefs Nice
❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op DrKimberly1990

Dank voor deze bericht(en), ik werd deze week ook wat onzekerder omdat ik n ...
Nou ik had echt het zelfde.. totaal geen klachten.. alsof ik niet zwanger was.. bleh.. dacht dit is niet goed... maar toch wel!! Je hoeft echt geen klachten te hebben dus!

2 maanden geleden

Zo fijn om dit te lezen nu bij mij de klachten ook afnemen! It's all I need to hear!! 😊

2 maanden geleden

Bij mij nemen de klachten ook echt af. Zo blij! Eindelijk weer mezelf te voelen, wat een verlossing 🥳

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Bij mij nemen de klachten ook echt af. Zo blij! Eindelijk weer mezelf te vo ...
Vooral dit he? Ik herkende mezelf niet in de afgelopen week, soort zombie van mezelf die zich naar werk sleepte 😂

2 maanden geleden

Reactie op Renée95

Op af en toe pijnlijke borsten en vermoeidheid na heb ik ook geen klachten! ...
Ik heb dit ook. Nu iets langer als 7 weken zwanger maar helemaal geen klachten zowat behalve pijn aan me borsten en sneller moe

2 maanden geleden

Ik juichte ook heel vroeg maar sinds het weekend SUPER misselijk 😂🩷🩵

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik juichte ook heel vroeg maar sinds het weekend SUPER misselijk 😂🩷🩵
Ohneeee hahaha

2 maanden geleden

Wat fijn te lezen meiden! Ik vind het ook zo spannend. Ik heb maandag 15 juli opnieuw mijn eerste echo, dan als het goed is 8 + 4 weken! Bij mijn eerste echo zag alles er goed uit maar schatten ze me op 5 + 4 weken zwanger. Dus dan is het logisch dat er nog geen hartslag te zien was. Maar toch ben ik nu zo bang dat ik slecht nieuws krijg, terwijl ik er helemaal geen aanleiding toe heb. Klachten vallen ook reuze mee, alleen wat jullie hier boven noemde heb ik ook. Heel af en toe misselijk als ik niet op tijd kleine beetjes eet. Doet me goed jullie positieve verhalen te lezen ❤️ Fleur

2 maanden geleden

Reactie op fleur2106

Wat fijn te lezen meiden! Ik vind het ook zo spannend. Ik heb maandag 15 ju ...
Hee Fleur! Nouuu begrijpelijk dat er toen nog geen hartslagje te zien was! Je gaat straks een mooo kloppend hartje zien! Ik heb deze weken mijzelf helemaal gek gepraat met negatieve gedachten.. schok zelfs een beetje van mijzelf.. dus geloof dat het momenteel gewoon je echo is wat praat.. 😘

2 maanden geleden

Fijn om te lezen. Het stelt mij ook weer wat gerust. Ik heb volgende week mijn eerste echo en ben dan 8 weken zwanger, maar heb helemaal nergens last van en voel me niet anders dan voorheen. Heel fijn natuurlijk, maar tegelijkertijd twijfel je daardoor wel. Fijn om dan dit soort berichten te lezen van anderen! 🙏

2 maanden geleden

Reactie op AH14

Fijn om te lezen. Het stelt mij ook weer wat gerust. Ik heb volgende week m ...
Snap ik! Ik voelde (voel) mij ook echt niet zwanger.. ben echt mijzelf.. maja misschien komt het nog? 😅 ik was ook zooo onzeker.. maar nu ik gisteren een mooie echo heb gehad, ben ik echt opgelucht.. en ga ik gewoon ervan genieten! We zijn gewoon 1 van de gelukkigen!