28 Reacties

2 maanden geleden

Fijn om te lezen! Ik ben de eerste weken echt misselijk geweest/gevoelige borsten. Vorige week met 7+1 mooi kloppend hartje gezien. Vanaf zaterdag niet meer misselijk en geen gevoelige borsten meer. En een druppeltje bloedverlies vandaag. Maak me dan gelijk zorgen Volgende week weer een echo 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Suusje85st

Fijn om te lezen! Ik ben de eerste weken echt misselijk geweest/gevoelige b ...
Spannend Suus! Maar je leest dat het toch heel normaal is een beetje bloed hoor! Ik ken best veel meiden die het hebben gehad namelijk!

2 maanden geleden

Reactie op imke199230

Spannend Suus! Maar je leest dat het toch heel normaal is een beetje bloed ...
Klopt, ik heb meerdere bloedingen gehad, de meeste keren afscheiding met bloed erin gemengd, dus roze en paars. Maar ook een dag echt helderrood bloedverlies. Voordat ik mijn eerste echo had gehad, raakte ik hiervan ook in paniek. Nu weet ik dat ik de bloedingen krijg als ik dus teveel doe en ik over mijn grenzen heen ga. Je vind hier weinig tot niks over op internet etc maar het schijnt er echt bij te horen, veel moeders om mij heen hebben hebben dit ook gehad. Maar het blijft altijd spannend natuurlijk en het maakt je oprecht onzeker (althans mij dan haha)

2 maanden geleden

Ook geen pijn aan je borsten? Ik wordt zaterdag 10 weken. En ik heb in ene geen pijn meer. Heb dinsdag pas echo maar ben zo angstig nu..

2 maanden geleden

Hi, Fijn dat je bijna geen klachten hebt. ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb ook nergens last van bijna.. ik wil alleen continue slapen, kan de heledag door slapen.. verder alleen gevoelige borsten en meer zin in eten. Oh ja en ik ben soms echt heel onaardig tegen mijn vriend. De misselijkheid enzo heb ik eigenlijk niet gehad. Hopelijk blijft het inderdaad zo!

2 maanden geleden

Reactie op juul155

Ook geen pijn aan je borsten? Ik wordt zaterdag 10 weken. En ik heb in ene ...
Ook niet! Ben vandaag wel erg moe.. weinig zin in bepaalde dingen.. maar verder top!

2 maanden geleden

Ik had helemaal geen klachten tot aan 7 weken. Ook ik maakte me erg zorgen. Nu ben ik de heledag misselijk, hoofdpijn en moe.

2 maanden geleden

Wat fijn, gefeliciteerd!! Zelfde hier hoor, überhaupt helemaal geen klachten gehad en nu 11 weken :)