Hier een die hard Tripp Trapp fan. Ik zat er zelf op toen ik kind was. Ze gaan heel erg lang mee, de kwaliteit is fantastisch. Zelfs als je ze tweedehands op Marktplaats scoort. Echt heel goed spul
Ik heb een kidsmill eetstoel en heel tevreden mee. Het grootste voordeel vind ik dat er wieltje onderzitten. Mijn zoon duwt nogal tegen de tafel met zijn voeten en handen en dan rijdt de stoel naar achter ipv dat ie omvalt.
Hier zwanger van de 2e, ook een 2e tripp trapp aangeschaft. Super tevreden over. Je hebt ook geleiders voor achter de stoel, dan kan die niet omvallen, maar wij hebben die nog niet nodig gehad🤗
Mn zoontje zit op mijn tripptrapp uit 1994 🤭 Likje verf en zo goed als nieuw.
Op marktplaats zijn ze ook wel te vinden tussen 30-70euro, heb nu een 2e gekocht voor mn dochter
Ik heb zelf maar liefst 22 jaar op een Tripp Trapp gezeten (zolang dus als ik thuis heb gewoond). Mijn eerste kindje heb ik eentje gekocht, en mijn 2e krijgt er ook een. Is zijn geld op de lange termijn zeker waard.
Groot fan van tripptrapp! De oudste is echt een stuntpiloot maar de stoel staat superstevig en valt niet om. De kwaliteit is super en ze zijn makkelijk schoon te maken. Voor onze tweede komt er zeker weer een tripptrapp bij
Wij hebben deze, omdat ik triptraps echt spuuglelijk vind en die echt niet 10 jaar aan mijn eettafel wil hebben:
https://www.maxi-cosi.nl/thuis/minla-eco
Supermakkelijk schoon te maken (ookal is het stof), geschikt tot 14 jaar/60kilo, en heeft een ligstand voor newborns. Ze zat/lag er al in vanaf de oefenhapjes met 4/5 maanden. Hij is goed op te bergen of zelfs mee te nemen op vakantie, en ook makkelijk in te klappen en in je trapkast te zetten.
Enige nadeel is de pootwijdte. Zoals je ziet zit daar echt bijna een meter tussen, dus ik hoor dagelijks mijn vriend vloeken omdat ie z'n teen stoot. Een ezel doet dat niet twee keer maar mijn vriend wel 😬.
Tripp trapps zijn zo lekker retro en vind ze ook prima. Opzetstukken maken ze lelijk denk ik haha.
Ik zoek een tweedehandsje waar ik de baby en newbornset op kan vastzetten maar op marktplaats kan ik geen kaas van maken of die onderdelen er wel of niet op kunnen. Of kunnen ze ook op de oudere modellen??