72 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter zal dan 3 jaar en 3 maanden oud zijn 🥰

3 maanden geleden

Hoihoi, wij zijn ook zwanger van de 2e. We hebben een zoontje en ze zullen straks 2,5 jaar schelen. Ben heel benieuwd hoe het straks zal zijn met een kleintje en een peuter van 2,5 jaar🙈

3 maanden geleden

Heyheyy, na 6maanden van me eerste kleintje ben ik ook alweer zwanger! 2zwangerschappen in 1 jaar poeh pittig!! Dit is totaaaal ook niet gepland!! Just go with the flow honey! You’re not alone in this! Ik zit ook echt even soms met de handen in m’n haar. Maar het is een blessing echt! Ik hoop dat alles goed gaat en je je goed voelt! 🥰

3 maanden geleden

Hier ook tweede zwangerschap🥳 ons dochter is nu 2jaar en 10 maanden. We waren sinds 4 maanden al aan t proberen voor tweede en nu is het gelukt 🥰🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

Hoihoi, wij zijn ook zwanger van de 2e. We hebben een zoontje en ze zullen ...
Hier hetzelfde! Als deze zwangerschap goed blijft gaan zit er straks precies 2.5 jaar tussen ons zoontje en de baby 🫶🏽 Ik was oorspronkelijk in Mei uitgerekend (miskraam) en vraag me nu echt af hoe ik dat in hemelsnaam gedaan moest hebben 😂

3 maanden geleden

Tussen mijn dochter en de baby zit straks 3 jaar en 7 maanden (aangenomen dat alles goed gaat). Best een flink verschil en ook dat heeft voor- en nadelen. Ik denk altijd maar: als de hele wereld het kan, dan kan ik het vast ook. Uiteindelijk hoop ik dat ze net zo'n goede band krijgen als ik met mn zus heb en ze steun aan elkaar hebben als papa en mama er niet meer zijn.

3 maanden geleden

Ik ben ook voor de tweede x zwanger🥰 vorige zwangerschap 1 februari uitgerekend en dit keer volgens eigen berekening 3 februari. Ze zullen dus 2 jaar verschillen van elkaar😍

3 maanden geleden

Ik ben ook voor de 2e x zwanger er zit straks 2 jaar en 2 maanden tussen.

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede❤️ Er zal straks ongeveer 5 jaar tussen baby2 en onze dochter zitten. Mij lijkt het wel heel lastig om de aandacht straks te moeten verdelen...

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Onze dochter word 8 februari 2 jaar en we verwachten onze tweede ergens 3 februari. Ze verschillen 2 jaar en daar zijn we heel blij mee zo dicht op elkaar 😍

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede! De eerst is van 20-03-2022, en schelen straks dus bijna 3 jaar 🥰

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Mijn zoontje is als alles goed gaat 2 jaar en 4 maanden als broertje of zusje komt. Ben eerder te vroeg bevallen dus daar hou ik wel rekening weer mee..

3 maanden geleden

Hier ook tweede zwangerschap mijn zoontje is 1 jaar en 9 maanden als de baby komt

3 maanden geleden

Zwanger van de 2e! Onze dochter is geboren in maart 2021! 🩷

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Mijn dochter is van juli 2022, dus er zit straks 2,5 jaar tussen 🙂

3 maanden geleden

Hier ook tweede zwangerschap! Er zit straks 3 jaar en 8 maanden tussen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. 😊

3 maanden geleden

Wij zijn ook zwamger van ons 2e kindje, er zit straks 3 jaar en 4 maanden tussen ongeveer. Even wat anders, ons zoontje kroop ook 'pas' met 11 maanden, maar ging daarna ook snel staan en stapjes zetten langs meubels. Met 14 maanden liep hij, dus misschien valt het erg mee met je dochter en komt het straks ook snel achter elkaar :)

3 maanden geleden

Reactie op AlyssAlyss

Heyheyy, na 6maanden van me eerste kleintje ben ik ook alweer zwanger! 2zwa ...
Dankjewel, ja het voelt wel echt als heel snel, net als de meeste had ik er ook liever 2 jaar tussen willen hebben en geen 1 jaar en 4,5 maand 😅. Maar goed het is gebeurd. Straks als ik bevallen ben, echt snel aan de pil, want na twee is ons gezien compleet😊

3 maanden geleden

Hi! Ik ben deze maand niet zwanger geworden maar mijn zoontje is van december 2023, volgende week 6 maanden. En wij gaan wel gepland aan de slag voor een 2e. Ik heb zoveel positieve verhalen gehoord over 2 kindjes dicht op elkaar ❤️ Natuurlijk is het zwaar maar dat is het met een peuter in de peuterpuberteit ook! Of de 2 is nee fase 😉 Het komt vast wel goed! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op jdbx

Hi! Ik ben deze maand niet zwanger geworden maar mijn zoontje is van decemb ...
Dankjewel voor je bericht. Ja je hebt gelijk hoor, en idd twee dicht op elkaar is wel echt leuk voor de kindjes, ze hebben dan echt veel aan elkaar. Nu nog hope dat het ook klikt