72 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Becky24

Ik ben er vanochtend achtergekomen dat ik zwanger ben van de tweede. Heb ee ...
Ahh jaa ook zo onverwacht dus. Hier konden we er echt niks aan doen. Ik ga denk maar aan een spiraal als ik bevallen ben. Vind twee Kids wel genoeg zeker omdat ze snel achter elkaar zitten en we wonen hier in een klus huis dus das ook niet heel praktisch

3 maanden geleden

Ik zit in hetzelfde schuitje! Hier een zoontje van 7 maanden en vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben. 1 x onveilige seks gehad. Een tweede kindje zat in de planning en is meer dan welkom. Maar dit is erg snel.

3 maanden geleden

Reactie op karissaaa93

Ik ben ook voor de 2e x zwanger er zit straks 2 jaar en 2 maanden tussen.
Bij ons ook

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje. Er zit straks (bijna) 1,5 jaar tussen de twee🥰

3 maanden geleden

Onze zoon is van november 2020, dus als de baby geboren wordt is hij 4jaar en 3 maanden

3 maanden geleden

Ik ben nu nog zwanger van de tweede. Enorm blij mee. Ik moet de eerste echo nog krijgen dus vermoedelijk ben ik nog maar net zwanger (pcos, geen cyclus) en mijn zoontje is vorige maand 1 jaar geworden dus daar zal straks ongeveer 20 maand tussen zitten.

3 maanden geleden

Hier zwanger van 2de kindje. Wilde er sowieso een poos tussen ivm zelfstandigheid van de 1e en ben bewust alleenstaand maar, vanwege mijn leeftijd ook weer niet te lang. Er zit straks bijna 2,5 jaar tussen.

3 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Ik zit in hetzelfde schuitje! Hier een zoontje van 7 maanden en vandaag era ...
Ook zo vruchtbaar dus, heeft ze voor en ze na's maar ik hou het straks wel bij twee. Misschien dat ik een spiraaltje ga laten plaatsen straks als ik bevallen en hersteld ben

3 maanden geleden

Ik ben nu ook zwanger (nog heel pril en kan nog alle kanten op) als deze baby op de uitgerekende datum komt schelen ze precies 3 jaar

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ook zo vruchtbaar dus, heeft ze voor en ze na's maar ik hou het straks wel ...
Hier ook 2 and done, daarna bij manlief een knip erin of spiraaltje bij mij haha

3 maanden geleden

Reactie op Tulpje123

Hier ook 2 and done, daarna bij manlief een knip erin of spiraaltje bij mij ...
Hahaha, jaa me man gaat uiteindelijk ook iets van een knip zetten maar niet gelijk, ik heb gezegd als hij 40 is ofzo, hij is nu 33. Ik ben zelf 28 en heb zo iets 2 is goed maar ja je weet nooit in de toekomst ofzo hoe het loopt dus ik durf het voor nu nog niet uit te sluiten pas als ik 35 ben, dan durf ik dat wel echt

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is nu 10 maanden. We hebben bewust gekozen om er snel weer aan te beginnen. In januari had ik al een vroege miskraam.

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Bij de bevalling van de tweede zal mijn zoon 2 jaar en 8 maanden zijn.

3 maanden geleden

Eigen berekening vandaag 4 weken! Hopelijk blijft deze kleine zitten! Als deze kleine blijft zitten gaan ze 3 jaar schelen!

3 maanden geleden

hier ook zwanger van de 2e. mijn dochtertje is nu 7,5 maand

3 maanden geleden

Als alles goed blijft gaan , schelen mijn dochtertje en de baby 1 jaar en 8 maand 🥰

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 2de, als het goed gaat schelen ze straks 1 jaar en 10 maanden 🙈

3 maanden geleden

Vanochtend erachter gekomen dat ook wij weer in verwachting zijn. Ons zoontje is van februari’22 en deze baby zal dus in februari ‘25 komen. We hebben een miskraam oktober vorig jaar gehad dus we duimen dat dit kleintje bij ons blijft 🤍

3 maanden geleden

10 jaar zit er bij mij tussen en nu voor de 2e x zwanger!! Kan niet wachten hem grote broer te zien worden

3 maanden geleden

Reactie op xaamber

hier ook zwanger van de 2e. mijn dochtertje is nu 7,5 maand
Leuk ook zo snel achter elkaar. Ik ben benieuwd hoe het straks gaat als mijn buik echt dikker is. Vraag me al af hoe ik mijn dochter in bed ga leggen als der ledikant laag staat, dan zit die buik toch in de weg 🤭