72 Reacties

3 maanden geleden

Hi! Dat je dochter nog niet kruipt en loopt is helemaal niet gek hoor! Ik werk op een babygroep en vaak gaan de kindjes vanaf 10 maanden pas beginnend kruipen. 🥰 sommige zijn sneller maar ze is zeker niet laat!

3 maanden geleden

Als alles goed gaat is onze dochter straks 1 jaar en 7 maanden als onze tweede wordt geboren.

3 maanden geleden

ik ben mama van 2 jongetjes zit 1jaar en 2 dagen tussen hun zijn nu 4jaar en 3jaar nu zwanger van de 3de 6weekjes en 1 dag 🥰

3 maanden geleden

Reactie op mama n

Hi! Dat je dochter nog niet kruipt en loopt is helemaal niet gek hoor! Ik w ...
Dankjewel, ik zag gister dat ik zelf ook met 10.5 maanden ging kruipen.

3 maanden geleden

Reactie op MissGvz

Als alles goed gaat is onze dochter straks 1 jaar en 7 maanden als onze twe ...
Wat leuk! Bij ons ook precies zo. Onze dochter is geboren op 4 juli 2023 en deze baby zou ergens begin februari komen!

3 maanden geleden

Reactie op Emimikejoep

ik ben mama van 2 jongetjes zit 1jaar en 2 dagen tussen hun zijn nu 4jaar e ...
Leuk, heb jij dan ook een duo kinderwagen. Ik twijfel heel erg omdat er 1 jaar en 4,5 maand tussen gaat zitten, zal het dan echt voor langere tijd gebruikt worden of misschien maar heel kort tot de oudste loopt, wat denk jij

3 maanden geleden

Reactie op xaamber

hier ook zwanger van de 2e. mijn dochtertje is nu 7,5 maand
Ga jij straks voor een duo kinderwagen? Wij twijfelen omdat ik me af vraag voor hoelang het echt handig is, misschien loopt me dochter tegen de tijd net of net niet

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Leuk, heb jij dan ook een duo kinderwagen. Ik twijfel heel erg omdat er 1 j ...
In het begin een deo daarna een gewone kinderwagen met meerijd plakje daarna veel loopfiets ik had toen die tijd ook geen auto rijbewijs dus was het wel handig met boodschappen meenemen🥰

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Leuk, heb jij dan ook een duo kinderwagen. Ik twijfel heel erg omdat er 1 j ...
Wij gaan zelf een meerijdplankje met zitje en stuur bestellen i.p.v. een duowagen. Dan kan je oudste kindje ook zelf actief iets doen voor zijn/haar gevoel en heb je geen duo wagen nodig.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hier nu 11 weken zwanger van de tweede. De eerste is van mei 2023. Er zullen dus 20/21 maanden tussen zitten. Ietsjes langer dan bij jou. Mijn zoontje is ook laat met alles en nu met 14 maanden begint hij pas een kleine poging te doen tot kruipen, hij rolt alle kanten op sinds 9 maanden en tijgert sinds 11 maanden. De verwachting is dus dat hij nog niet (los) loopt als de tweede er is. Het leeftijdsverschil vind ik prachtig maar ik kijk wel een beetje op tegen het tillen als ik verder in deze zwangerschap ben.

één maand geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Dochter is 3jaar en een halve maand als hij/zij geboren wordt.

één maand geleden

Hier zwanger van de 4e. Oudste 2 zijn pubers. Jongste is nu 10 maanden. Ze schelen straks 1,5 jaar. Zwangerschap was niet gepland. Had iets meer tijd tussen mogen zitten van mij. Ben heel benieuwd hoe dat straks gaat.