13 Reacties

3 maanden geleden

Wij gaan deze bij dochter aan doen. Valt het niet meteen op, shirt/ truitje erover. En op een gegeven moment wanneer familie dochter op schoot heeft zeggen dat ze even moeten kijken naar haar schattige romper.

3 maanden geleden

Wij hebben besloten er geen hele bijzondere aankondiging van te maken. Eerste kindje voelt wat meer bijzonder en deze ziet iedereen hier volgens mij toch wel aankomen. Wij gaan het gewoon mondjesmaat vertellen als we familie en goede vrienden zien de komende tijd.

3 maanden geleden

Wij doen onze dochter dit shirt aan als we op bezoek gaan bij vrienden en familie de komende tijd (als de echo vrijdag goed is)

3 maanden geleden

Wij hebben deze gemaakt. Briefje zit dan in het zakje

3 maanden geleden

Wij hadden een shirtje laten drukken met daarop ik word grote zus. En die aangetrokken toen we op bezoek gingen bij onze ouders :)

3 maanden geleden

Wij hadden ons dochtertje dit aan gedaan :)

3 maanden geleden

Wij gaan dit aan doen bij ons zoontje.

3 maanden geleden

Wij hebben onze familie gevideobeld en gezegd dat ons zoontje graag zijn nieuwe boek wil laten zien. Als er niet opgenomen werd uiteindelijk deze foto gestuurd met dezelfde mededeling.

2 maanden geleden

Reactie op Xxaj

Wij hebben deze gemaakt. Briefje zit dan in het zakje
Super leuk, hoe heb je dat gemaakt?

2 maanden geleden

Ik heb dit shirt besteld voor mijn zoon. De groot ouders willen altijd meteen met hem knuffelen, dus ze zullen het vanzelf zien 🥰 We willen het aankondigen na de eerste echo

2 maanden geleden

Had een taartje gemaakt en onder het mom ‘Lieke heeft een taart gemaakt voor jullie’ bij familie (ouders, broers zussen) langs geweest 🍰

2 maanden geleden

Reactie op Lbr0808

Super leuk, hoe heb je dat gemaakt?
Een vriendin van mij heeft een Cricut, daar hebben we het mee gedaan 😊

2 maanden geleden

Ik heb deze besteld, onze zoon is gek op trekkers 🤩