Hallo allemaal!
Ik ben bijna 6 weken zwanger van ons tweede kindje en zit al lekker te fantaseren hoe ik alles deze keer wil aanpakken.
Bij mijn eerste was ik zo een nuchter persoon die er lekker makkelijk over dacht haha, joh wat heb ik daar van geleerd!
Zo had ik bijvoorbeeld geen co-sleeper, want in mijn beleving bouwde we die kamer niet voor niets! Eindstand werd die kamer weinig gebruikt en zat ik te rommelen met een campingbed tussen kast en bed te proppen omdat het toch niet zo in de praktijk er aan toe ging zoals ik dacht hahaha!
Na 3 maanden weer aan het werk gegaan, blijkte ik een kindje te hebben die tot 2 jaar nog niet vaak doorsliep en vooral die eerste 4 maanden op mn werk was dat echt heftig!
Nu wil ik 100% een co sleeper, heb ik geen verlangen naar een complete babykamer en wil zekerweten de eerste 6 maanden met verlof!
Ook gebruikte ik de box vrijwel niet en werd dat al snel een spullen opslag. Een wipstoel mocht zo simpel mogelijk, want ja vroeger hadden we toch ook geen elektrische. Nu staat de elektrische van een vriendin overgenomen al klaar thuis haha!
Ik ben wel benieuwd hoe andere dit ervaren en wat ze anders willen gaan doen bij hun tweede!
Toch leuk om te lezen/zien hoe we leren..