11 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou even bellen. Als ik me niet vergis krijg je voorang als er al een broertje of zusje zit.

2 maanden geleden

Ja, je zou in principe voorrang moeten krijgen. Maar ik zou wel zsm even informeren. Heb ik ook al gedaan. Wij hebben een gastouder en die heeft sowieso maar beperkt plek en mag er maar 1 onder de 1 jaar volgens mij. Bij ons lijkt het precies goed uit te komen!

2 maanden geleden

En denk aan de BSO😂 mijn eerste zoontje wordt in januari 4. Geen enkele BSO in de buurt te krijgen. Wachttijd onbekend maar 24 kinderen op de wachtlijst en ze gaven aan dat er vrijwel geen kinderen weg gaan alleen met verhuizing of als ze van school gaan😅 kortom de aankomende paar jaar geen plek🤪 dat had ik even niet zien aankomen. Onze baby van 10 maanden ook maar gelijk op de wachtlijst gezet😂 wie weet de baby ook gelijk..

2 maanden geleden

Wij hebben de tweede al aangemeld met 5 weken zwangerschap, en dezelfde week nog te horen gekregen dat die een plekje heeft op de dagen dat wij graag Willem, ik zou er dus even achteraan bellen :)

2 maanden geleden

Bij onze KDV krijgen broertjes en zusjes voorrang op nieuwe gezinnen. Ik ben zelf dus totaal niet bang dat er geen plek is. Maar dat is op iedere KDV natuurlijk anders, dus vraag het even na.

2 maanden geleden

Er geldt wel voorrang bij onze kdv, maar ze laten pas een half jaar van tevoren weten of er plek is. Vandaar dat ik twijfel of we voor een plan B moeten zorgen

2 maanden geleden

Ik neem idd de gok! Ik wil dat de newborn naar dezelfde opvang gaat, omdat we echt super tevreden zijn erover. Wel een wachttijd die eigenlijk te lang is, dus moet 2 maanden zien te overbruggen met werk enzo, maar dat vind ik niet erg 😊.

2 maanden geleden

Je krijgt bij ons voorrang als je al een kindje hebt dat naar de opvang gaat.

2 maanden geleden

Wij hebben het wel gedaan, ons baby aangemeld bij ook een andere kinderdagverblijf gewoon voor de zekerheid. De ene opvang werk met een rooster 9maanden voor start en de andere met 6 maanden voor start dus dan hebben we het hopelijk altijd geregeld.

2 maanden geleden

Je zal vast geplaatst gaan worden daar vanwege je andere kind maar ik zou je zekerheidshalve zeker inschrijven voor een andere ! Mits ze geen kosten rekenen als je dan afziet voor de overeenkomst tekent maar volgens mij rekenen de meesten pas kosten als je al een aanbod heb geaccepteerd en dan annuleert. Ik hoor vaak dramatische verhalen over KDV dus beter gewoon voor meerdere inschrijven

2 maanden geleden

Ik heb mij zelfs bij drie opvangen ingeschreven 😊. Er is hier zo'n tekort en we hebben onze voorkeurs dagen dus hopelijk lukt het zo. Je kunt er altijd weer vanaf, check wel even opzegtermijn. Bij ons is dat een maand voor ingangsdatum dus prima. Overigens van alledrie nog geen aanbod gehad....schijnt ook nog te vroeg te zijn.