11 Reacties

één maand geleden

Yes ik ervaar het zelfde! Wil alleen maar slapen

één maand geleden

Ik ook hetzelfde. Ik slaap slecht en ben overdag vermoeider.

één maand geleden

Zelfde hier. Ik doe (nog steeds) elke dag een dutje met mn dochter 🥱

één maand geleden

Ik slaap ook licht, wordt regelmatig wakker en ben overdag vermoeid. Slapen ging tot c.a. 17 weken beter. Schijnt dat je slaapcyclus veranderd en je rem slaap korter is. Je hebt ook meer slaapcyclus en wordt vaker wakker of vroeg wakker. Ik hoopte zelf ook op meer energie in het tweede trimester.. wanneer ik goed slaap, voel ik mij wel vrij energiek dus het ligt bij mij echt aan het slapen.

één maand geleden

Ik slaap wel heel slecht, maar ben niet echt heel moe meer overdag

één maand geleden

Ik heb hier ook last van. Ik word midden in de nacht wakker en kom dan niet meer slaap 😴.

één maand geleden

Pff hier ook nog zo moe. Het ging een paar weken beter, maar sinds een week slaap ik weer dagelijks in de middag. Nu zit ik ook aan de progesteron, wat blijkbaar ook vermoeidheid kan veroorzaken als het al natuurlijk verhoogd is. Dus wellicht speelt dat bij mij ook een rol.

één maand geleden

Jep, hier ook! Ben nu bijna 18 weken, maar lig de meeste avonden nog steeds om 8 uur op de bank te slapen 😅 Helpt niet mee dat ik in de horeca werk en 8 uur per dag loop/sta… Maar ook op vrije dagen is er weinig energie. Slaap ook al weken slechter. Moet er vaak 2-4 keer per nacht uit om te plassen en slaap sowieso een stuk lichter nu. Had gehoopt op meer energie, maar die is ver te zoeken 😢

één maand geleden

Ik had bij mn eerste zwangerschap dat het echt beter ging in t 2e trimester...dit keer helaas niet, ik ben vandaag zelfs weer ziek gemeld omdat ik zo ontzettend moe ben, maar ook echt slecht slaap. Heb een baan waarbij je goed op moet letten, dus zag t vanochtend gewoon ff niet meer zitten die verantwoordelijk met de vermoeidheid en daarbij ook rugpijn en hoofdpijn...hoop dat t gewoon een virusje is, maar eerlijk, denk dat het gewoon de zwangerschap icm dochter en baan met lange werkdagen is

één maand geleden

Ik dacht dat ik de enige was maar toch niet ik word iedere 2-3 uur wakker om te plassen zo vervelend ik ben 20+4 en ben overdag zo moe dat ik rond 12 uur opsta en om 3 uur weer een dutje doe tot 5 bijvoorbeeld ben ook zo moe wil lettelijk alleen maar liggen op de bank en ook best veel buikpijn🥺