8 Reacties

5 dagen geleden

Hoihoi! Hier ook een toekomstige tweeling mama van 2 jongetjes naar 3 prachtige dochters! 14 feb uitgeteld idd mijn blaas dat is echt een dingetje! Het is idd dubbel zoveel als normaal bij de zwangerschappen kan het echt niet ophouden en met echt super vaak naar de wc toe

5 dagen geleden

Hier ook een tweeling zwangerschap. Ik zit momenteel 100% in de ziektewet. Heb extreme vermoeidheid en last van bekkenproblemen sinds vroeg in de zwangerschap. De bedrijfsarts was ervan geschrokken en heeft me op t hart gedrukt rustig aan te doen. Of in zijn woorden “poepie voorzichtig “ 🤣 Ik heb adhd en barst normaal van de energie en voel me nu een beetje gevangen. Maar goed… we weten waar we het voor doen. Eind februari uitgerekend, dus ben nu ruim 16 weken.

5 dagen geleden

Hier ook een toekomstige tweeling mama. Nu 19+1 weken zwanger en dus 6 februari uitgerekend. Van de week de 20 weken echo gehad en de baby's doen het goed. Zelf werk ik 20 uur in het onderwijs en dat wordt steeds pittiger. In mijn bekken zit een zenuw klem. Dit zorgt voor slapende pijnlijke benen. En met een zoontje van bijna 2 is het lastig om rust te pakken. Gelukkig slaapt hij overdag en kan ik dan even niks doen.

5 dagen geleden

Wat leuk, ik ben ook 7 februari uitgerekend van een jongen-meisje tweeling! 20 weken echo deze week al gehad, omdat ze later niet zo’n lange plek hadden maar gelukkig was alles goed. Ik heb wisselend klachten, maar merk wel dat ik rustiger aan moet gaan doen op werk.

5 dagen geleden

Ik ben 14 februari uitgerekend van een identieke tweeling (meisjes). Ik ben sinds deze week 50% ziekgemeld ivm vermoeidheid en bekkenproblemen. Ik loop ook bij een bekkenfysio om hier aan te werken. Ik werk voornamelijk achter mijn laptoo en ik zit sinds kort op zo'n bal in plaats van een stoel en ik merk dat dat al heel veel scheelt in de pijn!

5 dagen geleden

Hier ook een aanstaande tweelingmama🙋🏿‍♀️ Wij zijn 16+5 en mogen ook niet klagen. Op extreme vermoeidheid na (en ik was altijd al moe) fiets ik ook lekker door deze zwangerschap heen. Moet eerlijk zeggen dat ik tijdens mijn vorige eenling zwangerschappen ook geen mega klachten had. Plassen en dan vooral 's nachts herken ik zeker wel.😂😂 Wij hebben vandaag de 16 weken echo gehad. Maar we wisten met 14+6 het geslacht al. Een 💙 en een 🩷🤗

4 dagen geleden

Hoi allemaal ik ben zelf in verwachting van 1 kindje, maar ben zelf opgegroeid als een van een drieling met een eeneiige tweeling zus. Mocht je vragen hebben over tweelingen stuur dan even een vriendschap verzoek, misschien kan ik een paar van mijn ervaringen met jullie delen

12 uur geleden

Hii dames, kunnen jullie de kleintjes al voelen schoppen/bewegen? En voelen jullie ze allebei of eentje meer dan de andere?