13 Reacties

2 maanden geleden

Van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap! Ik heb zelf geen ervaring met een meerling zwangerschap maar het lijkt mij enorm mooi. Ik kan me heel goed voorstellen dat er een hoop emoties door je heen gaan maar ik denk dat je met de tijd hier van zelf in groeit.

2 maanden geleden

Begrijpelijk hoor, ik ben nu iets meer dan 10 weken zwanger van een tweeling, het idee begint steeds meer te landen en nu begin ik het heel leuk te vinden. Ik kwam er bij 7+ nog wat achter en wist toen ook echt niet wat ik er van moest vinden, het is gewoon een schok en even anders dan je had voor je gezien. Maar dat komt echt goed het is normaal om deze gevoelens mogen te hebben! Als je wilt kletsen mag je me altijd berichten :)

2 maanden geleden

Deze gevoelens zijn heel normaal, zelfs als je maar een ‘eenling’ verwacht. Een kind krijgen is super spannend, laat staan twee! Laat je gevoel er zijn, dan raak je er ook sneller aan gewend. Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Heel normaal! Hier hoef je je echt niet schuldig om te voelen. Voor je het weet ben je enthousiast voor de geboorte van je tweeling. Nu moet je eerst even het nieuws verwerken en alles uitvogelen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Heel normaal! Hier hoef je je echt niet schuldig om te voelen. Voor je het ...
Begrijp ik het goed dat er bij de 1e echo maar 1 vruchtje te zien was?

2 maanden geleden

Hier hetzelfde gevoel. Ik denk dat het even tijd nodig heeft om te verwerken. Gun jezelf die tijd. 🫶🏻

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ik wist het bij 6 weken en was ook echt in shock. Inmiddels begint het een klein beetje te landen, maar ik vind het nog steeds heel spannend en heftig allemaal!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Begrijp ik het goed dat er bij de 1e echo maar 1 vruchtje te zien was?
Klopt op de eerste echo was er maar 1 vruchtje te zien💗

2 maanden geleden

Reactie op Fem_k.e

Klopt op de eerste echo was er maar 1 vruchtje te zien💗