3 Reacties

2 maanden geleden

Och en het is al zo’n rollercoaster hè? En dan ook nog dit. Wij hadden precies hetzelfde. Twee kloppende hartjes gezien met 6 weken, en met 8 weken was er eentje gestopt met groeien. We kregen ook te horen dat er een miskraam zou kunnen volgen en dat dat minder fijn zou kunnen zijn voor de goed groeiende baby. Inmiddels 10+4 en nog geen enkele bloeding gehad. Op de laatste echo met 10+1 deed de baby het fantastisch! Ook konden we nog het vruchtzakje met het vruchtje van ergens in de 6 weken zien zitten. De kans is steeds iets groter dat het blijft zitten :) en hoe groter de baby groeit, hoe minder goed je het andere vruchtje kan zien. Dat verdwijnt dan gewoon omdat het nog zo klein is. Ik heb op het begin echt zenuwinzinkingen gehad van de tweeling. Zelfs eens gewenst dat ik zou willen dat het eentje was. Toen we met 8 weken hoorde dat het toch maar 1 was, voelde ik me enorm schuldig en verdrietig. Inmiddels vooral heel dankbaar voor onze kleine die het zo super goed doet ❤️. Ik vind het een hele lastige tijd met ál die hormonen en emoties 😋. Hopelijk krijg je ook geen bloedingen want dat lijkt me een stuk fijner!

2 maanden geleden

Reactie op BB25

Och en het is al zo’n rollercoaster hè? En dan ook nog dit. Wij hadden prec ...
Inderdaad een vergelijkbare situatie. Het is absoluut een rollercoaster. Vooralsnog heb ik ook geen klachten omtrent bloedingen. Enkel emoties die alle kanten op schieten. Onwijs spannend hoe het zich mag ontwikkelen. Voor jullie de eerste zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op Celine598

Inderdaad een vergelijkbare situatie. Het is absoluut een rollercoaster. Vo ...
Oh wat fijn dat je nog geen bloedingen hebt. Die emoties zijn echt een ding. Onderschat het niet en neem je rust. Ik vond die weken echt hels. Nu, na de termijnecho, kan ik eindelijk iets meer genieten. Het is inderdaad ons eerste kindje. Wel heb ik eens eerder een gemiste miskraam gehad. Ik hoop voor jou dat je ook snel rust kan vinden en kan genieten van je zwangerschap!