15 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij hebben dezelfde box, ik heb ook nog geen idee welk matras ik erbij moet kopen 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Wij hebben dezelfde box, ik heb ook nog geen idee welk matras ik erbij moet ...
https://www.baby-dump.nl/puck-matras-voor-box-72-x-93-x-4-cm.html dit is de enige die ik kan vinden die er in de buurt komt maar is eigenlijk een 0,5 cm te lang 馃槄馃檲

茅茅n maand geleden

Ohh maar dat lijkt me niet zo鈥檔 probleem toch? 馃槄 of denk ik nu te makkelijk? 馃檲

茅茅n maand geleden

Wij hebben alleen een boxkleed en geen matras. Schijnt niet perse nodig te zijn!

茅茅n maand geleden

Reactie op veerleab

Wij hebben alleen een boxkleed en geen matras. Schijnt niet perse nodig te ...
Ook niet als je kindje in slaap valt? we hebben een redelijk dik boxkleed, maar toch lijkt het me best hard op zo鈥檔 houten plank na een tijdje 馃槄 Dit is onze eerste, dus kan me vergissen natuurlijk 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Ook niet als je kindje in slaap valt? we hebben een redelijk dik boxkleed, ...
Ik heb hier vandaag een topic over geopend en daar lees ik juist dat iedereen hem aanbeveelt

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Ohh maar dat lijkt me niet zo鈥檔 probleem toch? 馃槄 of denk ik nu te makkelij ...
Ik ga het gewoon proberen Hahah!

茅茅n maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik ga het gewoon proberen Hahah!
Heb je de box al staan om te proberen? Anders zou ik misschien toch nog even wachten, zou zonde zijn als het niet past en hij niet meer terug kan naar de winkel 馃槺

茅茅n maand geleden

Ik heb ook precies die box en heb ook een matras bij baby dump daarvoor gekocht. Inmiddels alweer 3 jaar geleden. Heb even opgezocht welke ik heb. Die heeft dezelfde maten als die hieronder in een reactie staat, is alleen een halve cm dikker. Je kan hem gewoon opzoeken op de site nog.

茅茅n maand geleden

Ik zie dat hij overigens flink in prijs is gestegen, heb er ongeveer de helft voor betaald馃 Wij hadden hem met een zwarte hoes in de box met daarop een boxkleed. De kat is vrijwillig model馃槣

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Heb je de box al staan om te proberen? Anders zou ik misschien toch nog ev ...
Neee heb de box nog niet gekocht haha maar ga het tegen die tijd proberen, zie de reactie hierboven dat het prima gaat馃

茅茅n maand geleden

Reactie op PinkPowny

Ik zie dat hij overigens flink in prijs is gestegen, heb er ongeveer de hel ...
Ohh dat is prima zo idd! Maar voor die halve cm is hij idd flink duurder 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op PinkPowny

Ik zie dat hij overigens flink in prijs is gestegen, heb er ongeveer de hel ...
Had jij toevallig een hoeslaken eromheen van 75x95? Dat is in het zwart de enige maat die ik op dit moment kan vinden namelijk 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op RomyMM

Had jij toevallig een hoeslaken eromheen van 75x95? Dat is in het zwart de ...
Ja klopt. Deze had ik: Jollein Hoeslaken Boxmatras Jersey Black 75 x 95 cm (E102941)

茅茅n maand geleden

Reactie op PinkPowny

Ja klopt. Deze had ik: Jollein Hoeslaken Boxmatras Jersey Black 75 x 95 cm ...
Ohh super, dan kan ik dus gewoon die maat bestellen 馃槃 dankjewel!