52 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Ik ga het zeker proberen! Er werd mij door de verloskundige en meerdere per ...
Laat je dit ons weten ben wel erg benieuwd.

9 dagen geleden

Reactie op MenMF

Laat je dit ons weten ben wel erg benieuwd.
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een voorlichtingsavond avond gedaan. En dat was inderdaad de meest zinvolle cursus die ik heb gedaan! Dus echt als je de kans krijgt, doe het! Je weet dan een stuk beter wat je te wachten staat. Ik ging er daardoor heel relaxt in, en dat heeft er denk ik mede voor gezorgd dat ik het ruim een jaar heb volgehouden. Wat ik van te voren alles behalve van plan was.

9 dagen geleden

Reactie op leonie2023

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een voorlichtingsavond avond gedaan ...
En wat voor cursus was dat?

9 dagen geleden

Reactie op MenMF

Ik weet natuurlijk niet waar je uit de buurt komt, maar ik heb hem hier gepland in Apeldoorn; https://maps.app.goo.gl/X45b8SA6ZfTq17Rc9 Zag er goede reviews over en het is maar 2 uurtjes op de vrijdagavond.

8 dagen geleden

Reactie op MenMF

Een borstvoeding voorlichtings avond van een lactatie kundige. Het werd gegeven via de verloskundige. Ik woon in Hilversum en mijn verloskundige bood dit dus aan. Maar er zijn vast in het hele land lactatiekundige die dit geven.

7 dagen geleden

Reactie op leonie2023

Een borstvoeding voorlichtings avond van een lactatie kundige. Het werd geg ...
Was dat gratis?

7 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Ik weet natuurlijk niet waar je uit de buurt komt, maar ik heb hem hier gep ...
Haha jaa veel te verweg. Ik woon naar denhaag

7 dagen geleden

Reactie op MenMF

Was dat gratis?
In het ziekenhuis in Gouda wordt ook een gratis borstvoedingsavond gegeven. Heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap gedaan en ze geven waardevolle info. Misschien doet het ziekenhuis in jou regio dit ook. Anders inderdaad even bij je verloskundige informeren. Die weten dat vaak wel of er iets gratis in de buurt is!

7 dagen geleden

Eerste zoon 17 maanden BV mogen geven zonder problemen (corona hoogtij dagen, dus wilde echt graag zoveel mogelijk antistoffen en bescherming meegeven). Hoop dat het me dit keer weer lukt!! Is toch door de natuur zo bedacht, dus het proberen met goede adviezen van lactatiekundige en kraamzorg lijkt me dan wel een optie

3 dagen geleden

Reactie op MenMF

Was dat gratis?
Nee €20,- volgens mij. Dus echt wel te overzien. En mocht ook de eerste weken na de geboorte via app of telefoon contact met de lactatie kundige opnemen voor kleine vragen. Waar ik ruim gebruik van heb gemaakt en hier hoefde ik niet voor te betalen. Dus is bij mij het geld ruim waard geweest