9 Reacties

15 dagen geleden

Ik vind het wel veel op elkaar lijken. Maar als je verliefd oo een naam bent moet je daar miss over heen zetten

15 dagen geleden

Het heeft gelijkenis maar het is niet hetzelfde en als jullie blij zijn met de naam, moet je het gewoon doen.

15 dagen geleden

Het lijkt wel op elkaar, maar ik vind het wel echt 2 verschillende namen. Als je er verliefd op bent zou ik er wel gewoon voor gaan!

15 dagen geleden

Het lijkt redelijk op elkaar, maar vind dat het best kan. Jullie kunnen natuurlijk altijd nog verder kijken of een andere naam zo aanslaat zoals Maya bij jullie doet. Laatst hoorde ik de naam Maysa (je zegt meeysa), vond dat wel echt een mooie naam en lijkt weer een beetje op Maya maar niet op Mia. Wellicht is zoiets iets voor jullie 馃槏

15 dagen geleden

Kan prima!

15 dagen geleden

Ik zou het gewoon doen. Zoveel lijkt het nou ook weer niet op elkaar. Mea zou er bijvoorbeeld veel meer op lijken.

14 dagen geleden

Mia en Maya zijn voor mij echt twee verschillende namen.

13 dagen geleden

Ik vind het ook verschillende namen en zou het denk gewoon doen! Wij hadden Maya ook heel lang in gedachte voor onze dochter. Maar haar nichtje heet Aya en dat vinden we wel teveel op elkaar lijken haha.

13 dagen geleden

Ze hebben zeker gelijkenissen maar ik zou het persoonlijk juist wel heel leuk vinden. Voor mij verschillen de namen ook weer genoeg van elkaar.