14 Reacties

4 maanden geleden

Hier de verse test van 13dpo. De laatste dipstick van het blaadje op de foto
Beste is om de dag te testen dan kan je een duidelijkere oploop zien! Maar ik zie een duidelijke oploop hoor 😃

4 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Beste is om de dag te testen dan kan je een duidelijkere oploop zien! Maar ...
Ja klopt inderdaad. Vandaag ben ik ook 15dpo. Maar ik krijg lichtelijk stress omdat het lijkt of de test niet oploopt

4 maanden geleden

Gewoon een paar dagen wachten en op nieuw testen! Ik denk voor nu dat dit prima is hoor!

4 maanden geleden

Reactie op Jeltjeh

Gewoon een paar dagen wachten en op nieuw testen! Ik denk voor nu dat dit ...
Fijn, dank je voor je reactie. Ook omdat ik weinig lichte symptomen heb, maakt het lastig voor mij. Wel licht gevoelige borsten en tepels, opgeblazen buik, vaker moeten plassen en moe maar allemaal niet echt extreem opvallend

4 maanden geleden

Het beste is ook om steeds dezelfde test te gebruiken. Als laatst heb je nu een andere gebruikt die misschien wel meer HCG nodig heeft om positief te testen en dus een vagere lijn kan laten zien. Daarnaast vind ik het heel fijn om een app als Premom te gebruiken om de testen in te zetten. Dan maak je direct binnen de afleestijd een foto en vergelijk je namelijk steeds de niet-opgedroogde versie en dat geeft een nog realistischer beeld. En wat hieronder inderdaad al is gezegd, om de dag testen in plaats van elke dag.

4 maanden geleden

Reactie op KVS95

Het beste is ook om steeds dezelfde test te gebruiken. Als laatst heb je nu ...
Ohh dit is met recht een goeie tip! Ik ga morgen weer een test doen met de test die ik eerder had gebruikt en dan tel ik deze zeg maar een soort van niet mee. En dan zet ik het vanaf nu alles in premom. Ergens moet er nog een knaller komen

4 maanden geleden

Die van mij liepen extreem traag op. Nooit een knaller gezien. Ben ook maar gestopt met testen uiteindelijk want bleef ermee bezig. Toch nu echt 7+4 en een mooi kloppend hartje te zien op de echo

4 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Ohh dit is met recht een goeie tip! Ik ga morgen weer een test doen met de ...
Kijk, zo ziet het er dan uit. 14 DPO, 16 DPO, 18 DPO en 19 DPO. Je ziet tussen die laatste twee ook veel minder duidelijk oploop omdat dat dus twee dagen achter elkaar is. Overigens weet ik dat het leuk is om een knaltest te hebben, maar het zegt uiteindelijk niks over het verdere verloop van je zwangerschap. Elke verloskundige zal zeggen dat de oploop van testen bekijken niet nodig is.

4 maanden geleden

Reactie op KVS95

Kijk, zo ziet het er dan uit. 14 DPO, 16 DPO, 18 DPO en 19 DPO. Je ziet tus ...
Oh wat fijn dit. Ben echt een soort gestresst over die kut testen. Maar dit stelt me gerust en ergens denk ik ook......vroegahhhh was zwanger gewoon zwanger. Niks met oploop testen dus hoezo maak ik me hier druk om. Maar ook omdat mm symptomen zo heel mild zijn terwijl dat ook niks zegt. Dit is zo'n mindfuck he

4 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Oh wat fijn dit. Ben echt een soort gestresst over die kut testen. Maar dit ...
Ik snap het helemaal. Het is ook gewoon super spannend en je hoopt altijd dat het allemaal goed gaat. Maar ook symptomen zeggen eigenlijk niets. De ene vrouw heeft nou eenmaal een makkelijkere zwangerschap dan de ander. Maar ik ken het hoor! Ik zeg dit nu heel makkelijk, maar ook ik twijfel als ik een dagje minder of andere dingen voel dan de dag ervoor.

4 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ik snap het helemaal. Het is ook gewoon super spannend en je hoopt altijd d ...
Ja nou exact. En alles valt te relativeren en voor een ander weet je het heel goed te adviseren maar bij het minste of geringste bij jezelf......pure paniek. En alles moet ik gewoon loslaten en vertrouwen dat het goed komt en als het niet goedkomt zal dat met een reden zijn qua vruchtje maar jemig wat lastig dit

4 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Fijn, dank je voor je reactie. Ook omdat ik weinig lichte symptomen heb, ma ...
Ik snap t helemaal, heb deze zwangerschap ook weinig symptomen.. en dat kan je best onzeker maken.