27 Reacties

17 dagen geleden

Ik vind liena juist leuk🥰

17 dagen geleden

Deze lijst stond eerder ook op mijn lijstje. Ik zou zelf voor Lina zijn gegaan, maar Liena is ook leuk. Lyna zou ik persoonlijk niet doen.

17 dagen geleden

Lina! Mijn nichtje heet ook zo 😊 Waarom zou je lína kiezen? Lijkt me heel onnodig ingewikkeld?

17 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Lina! Mijn nichtje heet ook zo 😊 Waarom zou je lína kiezen? Lijkt me heel ...
Liena kan ook, maar ze zal meer uitleg moeten geven over de spelling denk ik.

17 dagen geleden

Streepje op de i zou ik niet doen, want dan moet ze de rest van haar leven zeggen: 'ik ben Lina, streepje op de i 😒'. Klinkt zo misschien niet als een issue, maar neem het aan van iemand met de ingewikkeldste achternaam ter wereld. Ik moet hem compleet spellen, en vervolgens krijg ik nóg brieven met verkeerde spelling 🤦. Een lastig/anders geschreven naam dan gebruikelijk kan echt heel vervelend zijn. Lyna lees in als Laaina, soort van Engelse uitspraak. Ik zou Lina doen! Liena schrijft ouderwetser dan Lina, dus het is maar net wat je prefereer. Ik heb het idee dat korte namen met de 'i' in plaats van 'ie' wat moderner zijn 😊.

17 dagen geleden

Ik zou voor Lina kiezen 😊, Lyna zou ik uitzoeken als Laaina

17 dagen geleden

Ik zou voor Lina gaan 😁. Lyna zou ik uitspreken als laaina

17 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Lina! Mijn nichtje heet ook zo 😊 Waarom zou je lína kiezen? Lijkt me heel ...
Mee eens! Hierdoor zou ik ook gaan voor Lina.

17 dagen geleden

Lina! Ik weet zelf niet goed wat het streepje doet, lijkt voor mij overbodig. Lyna zou ik zelf op zijn engels uitspreken: ‘Laina’

17 dagen geleden

Lina ik zou her je kind niet moeilijk maken met een afwijkende schrijfwijze. Dan moet ze de naam altijd spellen voor andere.

17 dagen geleden

Vind liena het leukst haha! En anders lina. Maar komt omdat ik de y gewoon echt lelijk vind in namen 😂

17 dagen geleden

Ik zou voor gewoon Lina gaan vind de andere schrijfwijze Liena leuker maar dan moet je kind altijd haar naam spellen.

17 dagen geleden

Ik vind Lina leuk ☺️

17 dagen geleden

Ik zou Lina doen, vind Mare een mooie 2e naam.

17 dagen geleden

Lína

17 dagen geleden

Lina

17 dagen geleden

Lina, zoals anderen al schrijven: anders moet je kind altijd haar naar naam spellen

17 dagen geleden

Zou ook Lina doen, internationaal ook een stuk makkelijker

17 dagen geleden

Ik heb een collega met de naam Liena. Ik vind het leuk geschreven zo 🤭 en anders gewoon Lina

17 dagen geleden

Lina. Eventueel voor Liene vind ik -ie wel een leuke schrijfwijze. Tweede naam Marie? Lina Marie.