55 Reacties

4 maanden geleden

Heyhey Vals negatieve komt vaker voor dan vals positief en bij avond urine zit in het begin soms niet genoeg hormonen. Dus ik zou als jou was nog een paar dagen wachten zodat je echt meer hormonen hebt en dan nog een keer testen. Ik duim voor je

4 maanden geleden

Hi! Dat dacht ik ook.. maar vond t zo gek dat t vanmorgen met 1e urine negatief was en later met de 2e urine toch zwanger 1-2 weken.. maar denk indd over een paar dagen nog een keer testen! Dank je wel, lief. 🤗

4 maanden geleden

Snap je gevoel en je test drang helemaal! Ik schrok me ook helemaal lam toen mijn test op de NOD lichter was dan die van de dag ervoor. Maar ik heb gewoon vaker dat mijn ochtend urine minder hormonen bevat dan wat later op de ochtend of in de avond. Op 12 dpo had ik in de ochtend nog een negatieve test, en in de avond positief! En niet iedereen maakt evenveel hcg aan. Per zwangerschap kan het ook nog verschillen. Dus die weken indicator testen zijn in sommige gevallen juist alleen maar verwarrend! Maarehhh ik heb er zelf ook een gedaan hoor 😅 dus snap je helemaal, en rationeel denken versus emoties rondom een prille zwangerschap zijn echt twee werelden van verschil!

4 maanden geleden

Goed om te weten dat ik niet de enige ben🫣 dat is ook zo, maar t liefst wil je een knal streepje zien! Maargoed, wat je zegt het is bij iedereen anders. Denk dat ik voor de oploop nog even door blijf testen. Heb de vk ook nog niet gebeld, wil toch even afwachten of het op gaat lopen.

4 maanden geleden

Hallo dames, Ik merkte al wat aan mijn lichaam dus maar een Kruidvat test gedaan, kwam niks uit. Een week later toch een Clare Blue test gedaan waar zwanger uit kwam met 1/2 weken. Alleen misschien ben ik te snel maar heb 5 dagen later weer een test gedaan waar nog steeds 1/2 weken stond. Ik kan mij aan niks vast houden omdat ik niet ongesteld wordt dus geen cyclus heb en pcos heb. Het eenigste wat ik merk is erg moe, gevoelige tepels en rug klachten. Had wel 4 dagen geleden een doorbraak bloeding. Ik maak mij beetje zorgen dat de test niet verder dan 1/2 weken aangeeft.

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

Goed om te weten dat ik niet de enige ben🫣 dat is ook zo, maar t liefst wi ...
Ik kreeg pas een echte knaller ongeveer rond 4+5 weken zwangerschap. Ik had nog negatieve testen op 10/11DPO.. Mijn CB weken indicator gaf met 5 weken ‘pas’ 2-3 aan… Een enorme knaller op je NOD is echt niet nodig! Als je graag wilt blijven testen, dan is het vooral goed als je oploop ziet bij het doen van de test. Succes met het wachten tot de eerste echo, maar in de tussentijd zou ik proberen niet teveel zorgen te maken om de test uitslagen. Zolang ze positief zijn ben je zwanger ! 🍀🫶🏽

4 maanden geleden

Iemand ervaring met verschillende testen. De normale van de action loopt niet op maar de kruidvat 2v5 wel. Mijn nod is ongeveer de 11e, maar heb geen ovulatietest gedaan

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Ik kreeg pas een echte knaller ongeveer rond 4+5 weken zwangerschap. Ik had ...
Cb geeft de weken vanaf de bevruchting aan dus die loopt standaard een +/- 2 weken achter met hoe we rekenen dus dat is helemaal niet zo gek 🙂

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Iemand ervaring met verschillende testen. De normale van de action loopt ni ...
Ik heb heel erg slechte ervaring met verschillende testen 🤣 ene liep niet op, andere lichtjes af voor even en nog een andere ging al snel richting knaller. Intussen ziin het allemaal knallers en heb ik een 3+. De action lijkt niet goed te gaan volgens mij gezien je amoer positief test. Kruidvat is duidelijk toch?! Zou het bij die houden.

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Iemand ervaring met verschillende testen. De normale van de action loopt ni ...
Ik denk dat je zwanger bent! Die van de action hebben in mijn ervaring meer hormonen nodig (neem aan het de gewone is). En daarnaast is vals negatief waarschijnlijker dan vals positief en zeker als die oplopen. Maar je kan nog altijd even door testen voor de zekerheid

4 maanden geleden

Reactie op Pareltje2023

Ik denk dat je zwanger bent! Die van de action hebben in mijn ervaring meer ...
Is indd de gewone test en niet de early. Heb die nog een liggen, maar misschien toch maar die van de kruidvat bijhalen...

4 maanden geleden

Ben erg onzeker met die lichte streepjes. Heb in november en in februari een miskraam gehad

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Ben erg onzeker met die lichte streepjes. Heb in november en in februari ee ...
Snap ik maar een streepje is een streepje. Je zou nog even door kunnen testen als ze duidelijker worden zit het wrs goed

4 maanden geleden

Net de laatste van de action gedaan en die is nogsteeds het zelfde. Had ook nog een sensitest liggen, dus die ook maar gedaan haha. Die was een stuk duidelijker! Vanmiddag maar even een digitale halen

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb heel erg slechte ervaring met verschillende testen 🤣 ene liep niet ...
Je bent nu toch wel gestopt met testen, mag ik hopen? Ik bedoel dit echt niet lullig en ik begrijp je onzekerheid ook. Ik hoop gewoon heel erg voor je dat je onzekerheid afneemt en je jezelf niet gek maakt. Ik zie vaak jouw reacties op topics en ook al ken ik je niet, leef ik wel met je mee en hoop ik heel erg voor je op een voorspoedige zwangerschap ❤️

4 maanden geleden

Mijne van de action loopt ook maar heel licht op .. maar kan zijn dat je hcg nog niet zo super hoog is in je lichaam is per persoon verschillend ..

4 maanden geleden

Je bent nu toch wel gestopt met testen, mag ik hopen? Ik bedoel dit echt ni ...
Ik ben gestopt ja. Mijn testen kunnen intussen niet donkerder meer worden. Woensdag nog een bloedafname en dan wachten op de echo. Dankje!

4 maanden geleden

Mijne van de action loopt ook maar heel licht op .. maar kan zijn dat je hc ...
Van wanneer is deze test? Ik heb ze net even allemaal bij elkaar gelegt en zie wel een kleine oploop! 🙏

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Van wanneer is deze test? Ik heb ze net even allemaal bij elkaar gelegt en ...
Van de action ! Maar je ziet bij jou zeker ook het streepje steeds duidelijker worden ❤️ gefeliciteerd ❤️

4 maanden geleden

Van de action ! Maar je ziet bij jou zeker ook het streepje steeds duidelij ...
Bedoelde hoeveel dpo haha, maar dankje! Nog een beetje onwerkelijk. Wil toch het woord zwanger zien dus straks even een digitale halen! P.s. de eerst van mij is van 10dpo en de laatste 14dpo