55 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Van wanneer is deze test? Ik heb ze net even allemaal bij elkaar gelegt en ...
Heb je okk nog een kruidvat gedaan? Daar kreeg je beter resultaat toch?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Heb je okk nog een kruidvat gedaan? Daar kreeg je beter resultaat toch?
Nee had deze nog liggen. Inmiddels wel bij de kruidvat geweest en toch maar een digitale gehaald! 🥳

4 maanden geleden

Heb gelijk een spijkerjasje besteld met big sis en hoop dat ik mn mond kan houden tot vaderdag 🙈

4 maanden geleden

Ik heb ook best veel twijfel of ik wel een goede oploop heb. Heb eerder 2x een missed abortion gehad en ik stress hem nu al voor de komende echo. Testen zijn van NOD +2, +4 en +9. Ivm ICSI is de termijn zeker. Bij mijn dochter had ik op 4+2 al een dikke knaltest..

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Van wanneer is deze test? Ik heb ze net even allemaal bij elkaar gelegt en ...
Wanneer is jouw NOD?

4 maanden geleden

Mijne van de action loopt ook maar heel licht op .. maar kan zijn dat je hc ...
Wanneer is jouw NOD? 😊

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

Wanneer is jouw NOD?
Vandaag of morgen. Weet het niet zeker omdat ik mn ovulatie niet heb kunnen ontdekken deze ronde

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Vandaag of morgen. Weet het niet zeker omdat ik mn ovulatie niet heb kunnen ...
Als ik naar mn laatste cyclus kijk gok ik vandaag, maar ze worden elke keer een dag langer haha

4 maanden geleden

Reactie op Dapjul

Ik heb ook best veel twijfel of ik wel een goede oploop heb. Heb eerder 2x ...
Niet teveel zorgen maken! Ik zie een mooie oploop. Ik had ook later pas een knaltest deze keer & ben zeker van de termijn door IUI.

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

Wanneer is jouw NOD?
Jij verder nog testen gedaan?

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Jij verder nog testen gedaan?
Ja vanmorgen weer een test gedaan, early van action, hij is vgm wel donkerder geworden.. denk morgenochtend nog een keertje testen en dan over 2 weken echo😅

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

Ja vanmorgen weer een test gedaan, early van action, hij is vgm wel donkerd ...
Spannend! Ik ga woendag even de verloskundige bellen. Dan ben ik vrij is toch iets prettiger als op de gang op het werk haha

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

Wanneer is jouw NOD? 😊
Als goed is gisteren/vandaag weet ook precies me ovulatie niet deze maand was er niet zo mee bezig 🤣.. maar test met de normale van action lichte strepen en clearblue ook , echter nog geen week indicator test gedaan ..

4 maanden geleden

Als goed is gisteren/vandaag weet ook precies me ovulatie niet deze maand w ...
ahhh ik precies hetzelfde! Ook gister of vandaag, mijn normale van action is ook niet echt heel donker.. de early wel wat donkerder. Knap dat je dat nog niet gedaan hebt!😅

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

ahhh ik precies hetzelfde! Ook gister of vandaag, mijn normale van action i ...
Dacht eerst dat mn nod 3 dagen geleden was, maar blijkt toch gister of vandaag te zijn als ik het goed bereken😅

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

Dacht eerst dat mn nod 3 dagen geleden was, maar blijkt toch gister of vand ...
Ja soms is het toch een gepuzzel , en ja early van action heb ik niet gepakt omdat mensen om me heen die zelf zwanger zijn nu daar veel langer negatief op testen dan de normale beetje vreemd eigenlijk maargoed 🤣

4 maanden geleden

Ja soms is het toch een gepuzzel , en ja early van action heb ik niet gepak ...
Ja echt hoor! Oh wat gek, zo zie je maar elke test werkt voor iedereen anders😅

4 maanden geleden

Reactie op RIRII

Ja echt hoor! Oh wat gek, zo zie je maar elke test werkt voor iedereen ande ...
Ja ik ken ook iemand die was 9 dagen overtijd toen ze pas voor eerst beetje positieve test had .. het kindje is nu ondertussen 1,5 jaar 🤣

4 maanden geleden

Ja ik ken ook iemand die was 9 dagen overtijd toen ze pas voor eerst beetje ...
Wauw! Zo kan het dus ook. Denk dat ik me ook maar niet zo druk meer moet maken, maar ja dat is makkelijk gezegd haha. Heb jij al een afspraak voor een echo?

4 maanden geleden

Reactie op CT1996

Spannend! Ik ga woendag even de verloskundige bellen. Dan ben ik vrij is to ...
Haha ik snap je, ik belde vandaag dus met de vk, in de gang, op het werk. 🫣 geen fijne plek om zo je eerste afspraak voor een echo te plannen🤣🤣