9 Reacties

24 dagen geleden

Ik ben morgen 25w en ik merk eigenlijk sinds een week al dat ik echt weer heel moe begin te worden. Had ook even naar de winkel gewandeld en kreeg er meteen een gespannen buik van en had meteen zoiets van "ik moet nu een dutje hebben". Je bent dus zeker niet alleen!

24 dagen geleden

Ja heel herkenbaar! Ook zwanger van de 3e en mijn vorige 2 zwangerschappen ging ik tot het einde van mn zwangerschap naar buiten, wandelen etc. en voelde ik me goed.. nu kan ik de hele dag wel slapen! Misschien ook omdat de oudste geen middagdutje meer doet (en ook nog niet naar school gaat) waardoor je ook geen rustmoment meer hebt op een dag? Ik weet het ook niet, maar herken het wel!

24 dagen geleden

Heel herkenbaar, ik ben nu ruim 26 weken en een stukje met de hondjes lopen is vaak al te veel .. ik moet dan echt weer bijkomen Energie level is heel laag momenteel

24 dagen geleden

Herkenbaar! Bij mij heeft de gynaecoloog een bloedtest aangevraagd omdat ijzertekort ook vaak voorkomt tijdens de zwangerschap. Ik blijk ijzertekort, en flink foliumzuur en vitamine d tekort te hebben, dus ik krijg nu medicatie via de apotheek. Misschien bij jou niet aan de orde, maar goed om even te laten checken!

24 dagen geleden

Ik ben 26 weken en raak al uitgeput van een broek aandoen😂

24 dagen geleden

Ik ben 25 weken en echt snel moe. Waren paar dagen weg, maar ik vond het vreselijk. Slecht geslapen in een vreemd bed. S nachts toch dan eruit om te plassen. Veel lopen in een stad. In een museum slenteren. Miste echt om 4 uur op de bank met mn kopje thee. Zo blij dat we bijna thuis zijn🤗. Binnenkort met vriendinnen een nacht weg. zie er nu al tegenop na deze ervaring.

24 dagen geleden

Ik ben 26 weken en de vermoeidheid slaat ook ineens weer toe. Ik slaap slechter door me buik en de maagzuur. Heb ook niet echt energie wat actiefs te ondernemen 😂

24 dagen geleden

Ja ik ben bijna 27 weken en ik denk al een week lang pfff wat ben ik toch moe vooral de laatste 2-3 dagen. Gisteren wel vinger geprikt en me ijzer was maar 6.1 dus ik moet vrijdag bloedprikken. Zal wel ijzertabletten krijgen vd dokter.

24 dagen geleden

Ahh nou ik ben toch "blij" dat er herkenning is. Begon me bijna zorgen te maken omdat ik dit niet gewend ben. Ik ga me er gewoon zoveel mogelijk aan toe proberen te geven!