20 Reacties

4 maanden geleden

Zo leuk, ik ben op 24 februari uitgerekend! Ook hier al een paar dagen buikkrampen en vermoeidheid, schijnt normaal te zijn :). Ik werd hier ook heel zenuwachtig van dus heb zelfs in de avond nog de huisartsenpost gebeld haha, zij vertelde me dat dit helemaal normaal is in het eerste trimester! <3

4 maanden geleden

Reactie op Febr2025

Zo leuk, ik ben op 24 februari uitgerekend! Ook hier al een paar dagen buik ...
Wat super leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap🫶🏼 Ik heb het ook al vaak opgezocht op internet, ik ben alleen super bang dat ik ‘ongesteld’ word. Heb daarom ook al meerdere testen gedaan maar alle testen gelijk super positief. Ik moet het los laten en gaan genieten van de zwangerschap. Maar is op dit moment nog erg lastig

4 maanden geleden

hi! ik ben ook zwanger van mijn eerste en de 26ste uitgerekend. en ook veel last van krampen. schijnt veel voor te komen en niet iets te zijn om je zorgen over te maken. je baarmoeder is al hard aan het groeien, ondanks dat je dat zelf nog niet merkt en dat veroorzaakt een soort bandenpijn. niks ernstigs dus, maar als je je er onzeker over blijft voelen, gewoon even je verloskundige bellen!

4 maanden geleden

Ik ben waarschijnlijk ook uitgerekend op 26 feb, maar dat kan nog allemaal veranderen natuurlijk. Maar volgens de app op 26 feb :)

4 maanden geleden

Reactie op Juliavds

hi! ik ben ook zwanger van mijn eerste en de 26ste uitgerekend. en ook veel ...
Wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap 🫶🏼 Het schijnt inderdaad normaal te zijn, en ergens snapt mijn hoofd het wel. Maar soms ook weer niet haha. Dus erg tegenstrijdig. Tot nu toe is het niet heftig en heb ik ook geen bloedverlies oid erbij. Het stelt me ook al gerust om te lezen dat eigenlijk ‘bijna iedereen ‘ hier last van heeft en ik dus zeker niet de enige ben😊

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik ben waarschijnlijk ook uitgerekend op 26 feb, maar dat kan nog allemaal ...
Super leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap🫶🏼 Volgens mijn app is het ook 26 februari maar kan inderdaad nog allemaal anders worden haha

4 maanden geleden

Ik heb trouwens dezelfde klachten. Af en toe misselijk (vooral als ik een lege maag heb), moe en wat steekjes/krampjes, maar dat is echt normaal, herken ik ook van mijn vorige zwangerschap:)

4 maanden geleden

Reactie op Feb202526

Wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap 🫶🏼 Het schijnt inderdaad norm ...
dankjewel! jij ook!🫶🏻 vind het ook allemaal zo gekkig jaa! m'n hoofd maakt me soms echt helemaal gek. zwangerschap was ook niet helemaal gepland (wel hartstikke welkom) dus moet echt enorm schakelen af en toe met al die rare kwaaltjes. ben echt van niks op de hoogte hahah dus overal maar aan het meelezen enzo. heb af en toe ook bloedverlies, maar blijkbaar niks om me zorgen over te maken, dus dat is fijn! ben heel benieuwd hoe de rest van deze rollercoaster gaat verlopen hahah.

4 maanden geleden

Reactie op Feb202526

Wat super leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap🫶🏼 Ik heb het ook al v ...
Jij ook! 🫶 Ja pff wat kunnen we onszelf gek maken hè.. je wil aan de ene kant echt op een roze wolk zitten maar tegelijkertijd ben je ook nog heel terughoudend omdat je ook niet teleurgesteld wilt worden. Ik voel me dus echt heel zwanger en helemaal niet zwanger tegelijkertijd, zo vermoeiend haha. Heb ook momenten dat ik me goed voel en dan ineens denk van omg moet ik niet ergens last van hebben?? Maar ik weeet dat dat niet nodig is en ook zeker nergens aan bijdraagt. Headspace heeft wel een hele fijne serie voor Pregnancy (meditaties), daar word ik heel rustig van. En lekker veel buiten wandelen :)

4 maanden geleden

Hier ook uitgerekend op 26 februari . Enorm last van krampen naarmate de dag vordert maar had de gyn al gebeld en die zei; kruik en pcm en bel maar over 1.5 week en dan plannen we een echo in als je 8 weken bent. Dus ik probeer gewoon rustig aan te doen en te genieten . Merk wel als ik een zware dag heb gehad de krampen erger zijn .

4 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Hier ook uitgerekend op 26 februari . Enorm last van krampen naarmate de da ...
Super leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap 🫶🏼 Ik heb inderdaad precies hetzelfde, als ik erg moe ben of ik heb een drukke dag gehad dan worden de krampen wat erger. Maar hoort er allemaal bij. Hopen dat de 1e echo goed mag zijn..

4 maanden geleden

Hier uitgerekend op 25 februari. Wat hierboven al beschreven word; soms voel ik me echt heeel zwanger en tegelijkertijd helemaal niet zwanger 😆 het is echt een mindfuck, zo ben ik inmiddels al een keer of 5 overtuigd dat het een bbz is (totaal geen aanleiding voor) en ook een keer of 3 al totale berusting gehad in het feit dat mijn lichaam dit helemaal kan en ondertussen trouwens ook al een keer of 6 een halve paniekaanval gehad over het feit dat ik dus ook ooit moet bevallen. De krampen die je beschrijft ervaar ik met momenten ook, dat is heel normaal! Verder (gelukkig??) weinig last. Wel met vlagen flink duizelig. Mijn eerste echo staat gepland op 9 juli, en die van jullie?!

4 maanden geleden

Ik ben 27 februari uitgerekend denk ik. Ik kwam erachter doordat ik donderdag ongesteld had moeten worden maar nog geen spoortje te bekennen. Daarnaast van die 'bandenpijn' steekjes, die had ik de vorige zwangerschap (miskraam) ook dus ik was niet geheel verbaasd.

4 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Hier uitgerekend op 25 februari. Wat hierboven al beschreven word; soms voe ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 het is een grote mindfuck soms inderdaad… Maar hopelijk mag alles goed lopen en ook een bevalling kunnen wij zeker aan. Ik heb mijn eerste echo op 19 juli pas… duuurt lang😫

4 maanden geleden

Reactie op Toettied

Ik ben 27 februari uitgerekend denk ik. Ik kwam erachter doordat ik donderd ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️ Wat onzeker voor jou omdat je al een miskraam hebt mee moeten maken. Hopelijk verloopt deze zwangerschap goed 🤞🏼

4 maanden geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier volgens de app uitgerekend op 24 februari. Ook last van steekjes/prikjes/krampjes in m'n buik. Soms ook in mijn borsten en extreem moe maar dat kan ook komen door de nachtdiensten. De testen lopen goed op dus ergens vindt ik het alleen maar een goed teken dat ik dingen voel zeg maar. Maar ook soms pure paniek hier hoor!

4 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Hier uitgerekend op 25 februari. Wat hierboven al beschreven word; soms voe ...
Echt hè! Ik ga voor ons duimen 🍀 Babydust to all of us! Nog geen afspraak ingepland voor de eerste echo, maar hoop zsm!!

4 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier volgens de app uitgerekend op 24 fe ...
Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 Het is inderdaad ook ergens fijn dat je wat symptomen ervaart om te weten dat het ‘echt’ is ofzo?! Zolang je nog niks ziet qua buik of op een echo is het gewoon een mindfuck.. Hopelijk verloopt het bij iedereen goed 🤞🏼

4 maanden geleden

Uitgerekend op 23 februari :) ik verjaar zelf de 21e dus tis een bijzonder verjaardagscadeau! Ik ben nu 5 weken en ook krampen met de tijd.. soms zeurt het eerder en soms doet het ook echt zeer, om dan daarna even krampvrij te zijn.. maar dit had ik bij mijn andere zwangerschappen ook :)

4 maanden geleden

Reactie op Sofie3

Uitgerekend op 23 februari :) ik verjaar zelf de 21e dus tis een bijzonder ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap ❣️ Dat is inderdaad echt een bijzonder verjaardagscadeau zeg!! Gelukkig hoor ik die krampen bij iedereen en dat stelt me zeker weten gerust 😊