75 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Wens123
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat het na meer dan een jaar ge ...
Ah jij ook gefeliciteerd! 🥰
Symptomen zeggen niks hoor, ik snap dat je er dan aan twijfelt maar heel veel zijn zwanger zonder symptomen.
Ik heb vanaf 12dpo al last van misselijkheid beetje hoofdpijn krampjes.
Nu moet ik wel zeggen dat ik deze ronde 1 follikel had van 18 mm en 1 van 13 mm.
Die van 13 kan ook zijn meegesprongen en het zou een tweeling kunnen zijn.
Maar dat weet ik pas bij de eerste echo
Ik acht de kans groter dat het er 1 is hoor 🤭
4 maanden geleden
Reactie op Kinderwens2024
Ah jij ook gefeliciteerd! 🥰
Symptomen zeggen niks hoor, ik snap dat je er ...
Dankjewel 🥰
Nee klopt ook, in mijn achterhoofd weet ik dat ook. Maar toch.. 😅 misschien moet ik er juist van genieten haha.
Oh nou, dat zou helemaal bijzonder zijn, een tweeling. Het kan allemaal.. wanneer heb je eerste echo?
4 maanden geleden
Reactie op Wens123
Dankjewel 🥰
Nee klopt ook, in mijn achterhoofd weet ik dat ook. Maar toch. ...
Haha ja ik zou er van genieten! Het kan zo ineens anders zijn met symptomen.
Ik heb trouwens ook diarree als symptoom.
Maandag moet ik de kliniek bellen om een eerste afspraak in te plannen.
De 2e afspraak staat bij de verloskundige op 19 juli (8weken)
Daarvoor ergens moet ik in de kliniek zijn denk tussen 6/7e week.
4 maanden geleden
Hoi! Ik had vanmiddag een positieve test in mn handen en ben 27e uitgerekend.
Vind het superspannend, in februari miskraam gehad met 5 weken. Toen was de test echt maar heel licht positief en nu echt een knaltest, dus dat stelt beetje gerust. Maar toch ben ik nu ff met elk steekje bang dat het mis is.
Ik heb vooral een soort kater gevoel, dus moe en weeïg/misselijk gevoel. Dit herken ik wel van de zwangerschap van mn dochter, die wordt volgende maand 3.
Komende week de verloskundige bellen voor een afspraak, hopelijk hoef ik niet te lang te wachten op een goede echo
4 maanden geleden
Reactie op Insuba
Hier ook 27 februari uitgerekend voor nu. 🥰Drie jaar op moeten wachten met ...
Spannend dames! Super leuk dat we rond dezelfde tijd zijn uitgerekend, sommige ook al met een hele weg voor de zwangerschap.
We duimen dat alles gewoon goed mag gaan! 🥰🥰
4 maanden geleden
Ik ben ook rond de 26e /27e uitgerekend! Ik zat in het IUI traject. 2 cyclussen geleden letrozol gehad helaas te heftig erop gereageerd waardoor er teveel eitjes klaar lagen. Cyclus daarna had ik nog 2 cysten en toen vroeg ik of we het wel op de natuurlijke manier mochten proberen en dat mocht, en wonder boven wonder op de natuurlijke manier nu zwanger!! Leuk zo'n groepje dat tegelijk zwanger is
4 maanden geleden
Reactie op Ansjepansjekevertje1
Ik ben ook rond de 26e /27e uitgerekend! Ik zat in het IUI traject. 2 cycl ...
Ik had enorm last van krampen 1 week na m'n eisprong , op 15 juni early test gedaan knal positief. 19e nog een normale test en ook knal positief
4 maanden geleden
Hi! Vanmorgen 2e x positief getest en volgens mn natural cycle app op 27 feb uitgerekend. Is ons eerste kindje. Ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen komende tijd. Vind mezelf nog verrassend relaxt eronder haha
4 maanden geleden
Reactie op Kim1403
Ik eergisteren positieve test en dus rond 25 februari uitgerekend. Heel spa ...
Oh dat is heel spannend!
Kan goed van het innestelen zijn hoor. 🤞
Gefeliciteerd!
4 maanden geleden
Reactie op Kim1403
Nog steeds bruin bij afvegen, en af en toe rood waterig donker van kleur. E ...
Ik zit in hetzelfde schuitje. Heb wat meer lichtroze van kleur en heel weinig bij 1 keer afvegen na het eten vanavond. Nu net bij plassen niks meer. Geen krampjes, maar wel steekjes