Maart 2023 gestopt met de pil
Na een jaar proberen lukte het maar niet, toen naar de huisarts gegaan pcos geconstateerd en na 2 rondes letrozol is het dus echt zo.
Na 15 maanden besef ik het nu echt met deze oploop 馃ス馃ぐ
Zou me er niet te druk over maken met het warme weer hoor! Ik merk dat ik ook wel beetje vocht vast hou, heb niet gewogen, maar zomaar een halve kilo tot een kilo kunnen schelen.
Overigens begin ik ook steeds meer misselijk te worden/minder eetlust te hebben, weet niet hoe de rest dat ervaart. Is ook niet zo gek, want volgens mij is de piek in HcG (en dus ook symptomen) ergens tussen 8 en 12 weken 馃
Hoe is het hier met iedereen? Hebben jullie klachten? Ik vooral savonds echt wel bolle buik, soms.beetje misselijk, maar nog allemaal niet extreem veel..wachten op de echo duurt echt lang!!
Hoe is het hier met iedereen? Hebben jullie klachten? Ik vooral savonds ech ...
Hier goed! Weinig klachten ook soms misselijk mijn tepels zijn wel erg gevoelig vooral in de avond.
De eerste week had ik erge diarree dat is ook weg. 馃檭
Ik lees grotendeels dat iedereen met 6/7 weken al een echo heeft. Ik heb mijn eerste echo pas 22 juli. Hebben meerdere dit? Het is mijn eerste zwangerschap en ik vind drie weken wachten nog best lang duren 馃ぃ. Volgens mijn app ben ik 28 februari uitgerekend.
Ik lees grotendeels dat iedereen met 6/7 weken al een echo heeft. Ik heb mi ...
Ik heb inderdaad mijn echo vrij vroeg, maar dat is omdat ik in februari een vroege miskraam gehad heb. Bij mn eerste zwangerschap had ik hem ook pas later hoor!
Ja als het goed is 28 feb tot nu toe uitgerekend
Ik doe ook mee met moeders voor moeders heb gister hele vroege echo gehad en vruchtje zit in de baarmoeder moet 11 juli terug voor volgende echo ik bid dat het vruchtje dan gegroeid is 鉂わ笍