75 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op nice88

Ja als het goed is 28 feb tot nu toe uitgerekend Ik doe ook mee met moeder ...
Wat fijn! 🥰

4 maanden geleden

Oh ff klagen hier hoor, want zo pril (6+ 4 vandaag), dat nog niemand het verder weet behalve mijn vriend...maar poeh wat ben ik moe, groot gedeelte van het weekend in bed gelegen en sinds vandaag ook echt misselijk...bleh, zit hier op mn werk echt ff beetje weg te kwijnen... Zo moest het ff kwijt 😅

4 maanden geleden

Reactie op ibarne

Ik lees grotendeels dat iedereen met 6/7 weken al een echo heeft. Ik heb mi ...
Ja ik lees dat ook steeds, ik heb pas 29 juli de eerste echo. Heeeel spannend dat het zonlang duurt allemaal.

4 maanden geleden

Ik ben eind februari uitgerekend maar weet niet de hoeveelste 🙊

4 maanden geleden

Reactie op LVW 1234

Oh ff klagen hier hoor, want zo pril (6+ 4 vandaag), dat nog niemand het ve ...
Is heftig he! Hier 6+5 en misselijkheid neemt toe.. nu ook in de loop van de dag. 12 juli eerste echo bij de kliniek spannend 🙏

4 maanden geleden

Reactie op Flo94

Ja ik lees dat ook steeds, ik heb pas 29 juli de eerste echo. Heeeel spanne ...
Meestal heb je zonder traject de 1e echo gewoon bij 8 weken. Door ons traject wij met 7 weken en mag ik een week later nog een keer bij de vk.

4 maanden geleden

Zoals het nu lijkt ben ik 28 februari uitgerekend. Ik vroeg mij vooral af of er onder jullie ook mensen zijn die nog totaal geen last hebben van kwaaltjes, zoals misselijkheid en vermoeidheid? Ik voel me echt totaal niet anders dan anders. Op zich heel fijn, maar tegelijkertijd ook weer gek…

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Is heftig he! Hier 6+5 en misselijkheid neemt toe.. nu ook in de loop van d ...
Ik heb juist dat t sochtends nog gaat met een licht ontbijt en dan over de loop van de dag ben ik de hele tijd misselijk/weeïg, dat ik ook niet zo goed meer weet wat ik nou moet eten en savonds als ik moe ben is het helemaal erg. Gelukkig vannacht aardig goed geslapen, dus gaat wel iets beter dan gisteren. Morgen heb ik de eerste echo, superspannend!!!🤞🤞

4 maanden geleden

Volgens de app ben ik op 27 februari uitgerekend, maar die rekent met een cyclus van 28 dagen en mijn cyclussen zijn gemiddeld langer. Ik denk dus dat ik iets later uitgerekend ben, maar dat zullen we op 15 juli zien! Dan de eerste echo gepland. Ik voel eigenlijk nog heel weinig. De vermoeidheid voel ik wel en vlees krijg ik niet meer weg. Gister ook voor het eerst misselijk wakker geworden en vandaag dan weer (nog) niets aan de hand.

4 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Ik 10 juli! Inderdaad fingers crossed 🙏🏼
Ik ook 10 juli! Ook precies hetzelfde als jij qua lichtbloed verlies elke dag. Wel al 2 weken. Ik hoop echt dat alles goed is 🤞🏼. Voor de hele groep! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op ibarne

Ik lees grotendeels dat iedereen met 6/7 weken al een echo heeft. Ik heb mi ...
Bij mij komt het doordat ik (licht) bloedverlies heb en de ziekte van Graves. Als je helemaal gezond bent is het volgens mij pas bij 8 weken. Maar ik snap dat het lang wachten is! Vond ik ook al

4 maanden geleden

Reactie op MdMom225

Ik ook 10 juli! Ook precies hetzelfde als jij qua lichtbloed verlies elke d ...
Bij mij is het nu sinds 4 dagen helemaal gestopt, spannend morgen 🙏🏼

4 maanden geleden

Hier een goede echo vanochtend, toch wel opluchting, maar ook nog beetje onwerkelijk 🫣

4 maanden geleden

Reactie op LVW 1234

Hier een goede echo vanochtend, toch wel opluchting, maar ook nog beetje on ...
Wat fijn! 🥰🥰

4 maanden geleden

Reactie op AH14

Zoals het nu lijkt ben ik 28 februari uitgerekend. Ik vroeg mij vooral af o ...
Geniet maar lekker van geen symptomen, ik had vorige week wat kwaaltjes maar sinds 4/5 dagen super misselijk voel me daardoor super rot. Heb het er met liefde voor over dat wel ❣️

4 maanden geleden

Reactie op AH14

Zoals het nu lijkt ben ik 28 februari uitgerekend. Ik vroeg mij vooral af o ...
Ja ik ook 28 feb uitgerekend als goed is heb ook echt geen klachten vind het nogsteeds doodeng en heb morgen echo 🙌🙌

4 maanden geleden

Hopelijk de andere meiden vandaag ook een goede echo? En heel veel succes morgen, geniet maar van geen symptomen, ik ben de hele dag doodmoe en daarmee dus ook misselijk 😣

4 maanden geleden

Reactie op LVW 1234

Hopelijk de andere meiden vandaag ook een goede echo? En heel veel succes m ...
Ik helaas niet wss BBZ

4 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Ik helaas niet wss BBZ
Oh jeetje, wat heftig😥 heel veel sterkte komende tijd!!💕💕

4 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Ik helaas niet wss BBZ
Oh wat erg meid! Heel veel sterkte ❣️ krijg je nog wel een extra echo omdat je zegt waarschijnlijk?