75 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Oh wat erg meid! Heel veel sterkte 鉂o笍 krijg je nog wel een extra echo omdat ...
Inmiddels in het ziekenhuis geweest 2x morgen weer terug, in mijn eierstokken en baarmoeder zit niets. Eileiders krijgen ze niet in beeld, en m鈥檔 hcg is wel dusdanig hoog dat er ergens een zwangerschap zit. Conclusie voor vandaag zwangerschap met onbekende locatie. Morgen weer prikken en een echo! Hopelijk daalt het vanzelf en is er nog altijd niets buiten mijn baarmoeder te zien.

4 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Inmiddels in het ziekenhuis geweest 2x morgen weer terug, in mijn eierstokk ...
Heftig meid deze onzekerheid hopelijk heb je snel meer duidelijkheid sterkte 馃槝

4 maanden geleden

Zo dankbaar! De eerste echo is goed 馃グ precies 7+1

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Zo dankbaar! De eerste echo is goed 馃グ precies 7+1
Heel fijn he om dat kleine flikkerende vlekje te zien!! Geniet ervan!

4 maanden geleden

Bij mij helaas waarschijnlijk niet goed. Vruchtje was kleiner dan normaal (eerder 5 weken dan 7) dus moet over 1,5week weer een echo, maar vruchtje zat ook niet op de juiste plek. Meer richting de uitgang 馃槥 heb ook veel bloed met stolsels dus ik denk dat het inderdaad eruit gaat of al is gegaan.

4 maanden geleden

Reactie op MdMom225

Bij mij helaas waarschijnlijk niet goed. Vruchtje was kleiner dan normaal ( ...
Jeetje, wat vervelend om te horen, heel veel sterkte!!馃挄

4 maanden geleden

Reactie op MdMom225

Bij mij helaas waarschijnlijk niet goed. Vruchtje was kleiner dan normaal ( ...
Oh vervelend zeg! Sterkte! Kan dat ook te maken hebben met de ziekte van Graves? Zag in je eerdere post iets daarover en heb het zelf ook. Ik mag zelf donderdag 18 juli voor de eerste echo langs komen. Zou dan 8 weken moeten zijn. Ik hoop het zo! Heb soms last van krampen, soms een vleugje misselijkheid maar over het algemeen goed. Dus fingers crossed 馃挄

3 maanden geleden

Reactie op PlantPower

Oh vervelend zeg! Sterkte! Kan dat ook te maken hebben met de ziekte van G ...
Dankjewel 馃檹馃徏 Ja dat denk ik zelf wel, maar meer omdat het onlangs pas is ontdekt en ik pas een maand medicatie slikte. Wel een lagere dosering, maar sowieso was er een iets verhoogde kans op complicaties met medicatie werd me in het begin verteld. Succes en veel plezier bij de echo! Hopelijk alles goed 馃

3 maanden geleden

Hoe is het met iedereen, toch nog zo spannend he deze weken, helemaal voor degene met minder goede eerste echo's. Ik voel me vooral de hele tijd ellendig, dus denk dan maar, dan zal het wel goed zitten. Supermoe en heel veel misselijk, eten gaat moeizaam. Hopelijk wordt het binnen een paar weken weer beter!

3 maanden geleden

Reactie op LVW 1234

Hoe is het met iedereen, toch nog zo spannend he deze weken, helemaal voor ...
Mega spannend vindt ik het. Morgen weer een echo weer even kijken naar de kleine 馃グ dan ben ik hopelijk weer gerustgesteld. Ben mega misselijk en moe dus stiekem ga ik er wel vanuit dat het goed is maar kan het maar moeilijk geloven na al die miskramen en het lange wachten

3 maanden geleden

Ik vind het ook mega spannend! Vorige week gelukkig een goede echo gehad met 8 weken en een kloppend hartje gezien. Vrijdag intake bij verloskundige (kwam uit het ZH) en dan weer een echo 馃挄 Voel me juist minder moe en minder last van borsten enz. dus ik vind het spannend of het nog allemaal goed loopt

3 maanden geleden

Reactie op PlantPower

Ik vind het ook mega spannend! Vorige week gelukkig een goede echo gehad m ...
Wat fijn dat je vrijdag weer echo hebt. Verloskundige zei gister nog tegen mij dat als je opeens geen klachten meer hebt het helemaal niks zegt over de baby. Dat ik dat op dat moment wss niet geloof en dat ik altijd mag bellen als ik me zorgen maak maar dat dat wel zo is. Dus mss stelt dat iets gerust maar hopelijk morgen gewoon goede echo 馃崁

3 maanden geleden

Hier gister de intake bij de VK gehad en meteen even het hartje nog kunnen bekijken dat had ik gevraagd omdat mijn symptomen erg wisselen. Vandaag 9 weken en een mooi kloppend hartje te zien. Nu afwachten tot 5 augustus termijn echo met 10+4.

3 maanden geleden

Reactie op PlantPower

Ik vind het ook mega spannend! Vorige week gelukkig een goede echo gehad m ...
Symptomen die wisselen of gaan zeggen idd niets, maar ik had dezelfde onrust daarom snel even gekeken gister. Hopelijk bij jou ook alles goed 馃グ

3 maanden geleden

Vandaag termijn echo gehad, mooi bewegend kindje, iets verder dan verwacht. Lijkt er nu op dat ik de 24e ben uitgerekend, maar ik blijf gezellig in deze groep. Sinds ik suprimal slik 2dd voel ik me iets beter, kan in ieder geval weer beetje eten en drinken. Maar de vermoeidheid is echt extreem. Hopelijk wordt het snel een beetje beter!