25 Reacties

één maand geleden

Ik! Met de termijnecho van 2-2 naar 31-1 gegaan. Blijf wel in deze groep. In de januari groep lopen sommigen echt ver voor. Dit is ons eerste kindje. Dinsdag hebben we de 13 weken echo. Ik wacht nog op uitslag nipt. Begreep van mijn nichtje (1-1 uitgerekend) dat we daar door vk over gebeld worden, lees dat sommigen een brief hebben ontvangen. Spannende week! Hoe gaat het met jou? 13 weken echo en nipt uitslag al gehad (als je die gedaan hebt)?

één maand geleden

Reactie op FloorH94

Ik! Met de termijnecho van 2-2 naar 31-1 gegaan. Blijf wel in deze groep. I ...
Wat leuk! Ik heb dinsdag ook de 13 weken echo en het is ook ons eerste kindje. De Nipt test heb ik al gedaan en gelukkig goede uitslag gekregen. Wij werden inderdaad gebeld door de verloskundige met de uitslag. (Duurde maar 4dagen tot de uitslag er was dus dat was best wel snel)

één maand geleden

Reactie op Leonydijkstra

Wat leuk! Ik heb dinsdag ook de 13 weken echo en het is ook ons eerste kind ...
Oh! Ik ben vorige week dinsdag al geprikt... nog niks gehoord! Verwacht vandaag ook geen telefoon meer. Fijn dat alles goed was!

één maand geleden

Reactie op FloorH94

Oh! Ik ben vorige week dinsdag al geprikt... nog niks gehoord! Verwacht van ...
Komt vast wel, denk dat het ook per locatie verschilt hoelang het duurt. Ik dacht ook dat het ongeveer 10 werkdagen zou duren

één maand geleden

Ja hier ook! Eerst dacht ik zelf 4-2, echo met 8 weken vertelde al 2-2 en met de termijnecho naar 31-1 gezet. Hier ook onze eerste. Idd heel herkenbaar dat de andere groep te veel voorloopt, soms spiek ik daar even als ik iets wil weten haha. Hier 1 augustus de 13 weken echo en gisteren uitslag van de nipt gehad. Ik kreeg die via mail, als er wat afwijkend was zouden ze bellen. Verschilt per praktijk had ik al begrepen. Hier ook alles goed. Gaan jullie ook een geslachtsecho doen?

één maand geleden

Reactie op Krullenkop

Ja hier ook! Eerst dacht ik zelf 4-2, echo met 8 weken vertelde al 2-2 en m ...
Jaa ik wil het wel heel graag weten haha, hoop stiekem dat we met de 13 weken echo al iets kunnen zien… misschien is het leuk om een whatsapp groep aan te maken met elkaar zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden.

één maand geleden

Reactie op Leonydijkstra

Jaa ik wil het wel heel graag weten haha, hoop stiekem dat we met de 13 wek ...
Whatsapp mag niet via hier geregeld worden. Dan wordt het topic of je chat aangepast door admin.

één maand geleden

Reactie op FloorH94

Whatsapp mag niet via hier geregeld worden. Dan wordt het topic of je chat ...
Ohhhhhh oké! Wist ik niet 🙈

één maand geleden

Hebben jullie het al bekend gemaakt?

één maand geleden

Mijn vriend wil het graag weten. Dus was net aan het kijken of we een geslachtsecho plannen of op de 20 weken wachten.

één maand geleden

Reactie op FloorH94

Mijn vriend wil het graag weten. Dus was net aan het kijken of we een gesla ...
Jaa dan kan je je ook wat meer voorbereiden, met de baby kamer en kleertjes kopen… hebben jullie ook aL nagedacht over een naam? En als je de geslacht echo wil dan moet je dat zelf betalen toch? Hoeveel is dat dan ongeveer?

één maand geleden

Hier 30 januari haha. Maar blijf ook fijn in deze groep !

één maand geleden

Wij hadden dorpsfeest met 8 weken, dus moesten het wel vertellen. Ik was anders door de mand gevallen... daarna ben ik 3 weken ziek geweest, dus op werk met 11 ook verteld. Onze verloskundige praktijk doet de geslachtsbepaling voor 50 euro. Pretecho 2d kost ook 50. En pretecho 3d/4d 90 euro. Als je een pakket neemt wordt het totaal 20 euro goedkoper.

één maand geleden

Wij zijn ook uitgerekend op deze datum, onze trouwdag! Zo bijzonder 🤗 We hebben het inmiddels ook bij iedereen bekend gemaakt hier. Hele fijne zwangerschap gewenst allemaal!!

één maand geleden

Ik ben ook 31 januari uitgerekend! Ik zit ook in geboorteclub januari en februari haha We hebben het alleen nog maar aan mijn broer/schoonzusje bekend gemaakt. We wilden het even lekker bij ons houden, toch fijn en intiem even in ons gezinnetje. Nu hebben we een goede 13-weken echo gehad en goede NIPT, dus gaan we het iedereen vertellen. Wel persoonlijk, dus iedereen in mijn omgeving weet het wel pas als we met ze afspreken haha. Allebei de bazen weten het al wel trouwens, maar dat had te maken met afspraken en vrij vragen en ik voelde mij het eerste trimester echt belabberd, ze maakte zich al wat zorgen waarom ik zoveel ziek was ineens (ben ik nooit). Ze reageerden allemaal heel lief!

één maand geleden

Hier ook 31 januari uitgerkend 🥰 was eerst 1 februari als je naar me laatste menstruatie kijkt maar toch een dag vooruit gezet! 1 augustus 13 weken echo en 19 augustus geslachtsbepaling. We hebben al 2 jongens dus zijn erg benieuwd 🤭

één maand geleden

Hier 1 feb uitgerekend. :) Nipt zouden we ook voor gebeld worden, maar kreeg na vier dagen een mail van de verloskundige dat alles goed was! Zo fijn 🙏

één maand geleden

Vandaag de 13 wekenecho gehad. De baby is helemaal goedgekeurd! We hebben een eigenwijze baby, maar uiteindelijk was op de nekplooi en totale lengte na alles te zien. Nekplooi op ons verzoek wel onofficieel berekend, onze nipt is namelijk mislukt! Te weinig cellen zichtbaar in mijn bloed. Dus vanochtend opnieuw bloed laten prikken. Hopelijk daar ook snel de uitslag dat het goed is.

één maand geleden

Ik ben 1 feb uitgerekend 🤭 maar het wordt weer een keizersnede, dus dan toch een januari baby. Zit idd ook in de januari en februari groep🤗

één maand geleden

Yess ik 🥰 donderdag het geslachtsecho