57 Reacties

één maand geleden

Reactie op OVH2225

Valt mee alleen dat bloedverlies en miskraam van 1 van de 2 maar de ander z ...
Ik heb wat last gehad van ochtend misselijkheid. Maar dan was na 1.5 uur weer weg en zonder spugen. Ben wel extreem moe geweest. Maar begint nu allemaal weer af te zwakken.

één maand geleden

Reactie op ukkepuck_88

Ik ben benieuwd hoe snel de uitslag bij ons binnen is. Lees hier soms al bi ...
Ooh wat fijn dat jullie alles gecheckt hebben. Ja omdat we ook op maandag zijn kan het misschien vrijdag al zijn. Ik twijfelde ook maar toch zonder laten doen. Ze testen zelfs autistisch en dat soort dingen echt knap dat dat allemaal kan.

één maand geleden

Reactie op ukkepuck_88

Ik heb wat last gehad van ochtend misselijkheid. Maar dan was na 1.5 uur we ...
Ja precies! Had ik in het begin ook wat meer misselijk en elke dag wel alleen als ik snel iets at ging het goed. Moe ook alleen heb door als je door gaat dat je weer energie krijgt en de nachten beter gaan.

één maand geleden

Reactie op OVH2225

Ooh wat fijn dat jullie alles gecheckt hebben. Ja omdat we ook op maandag z ...
Laten we hopen dat we het allebei vrijdag hebben! Ik riep ook steeds zonder maar ging vanmorgen toch twijfelen en heb na een gesprek met de verloskundige toch besloten met te doen.

één maand geleden

Reactie op OVH2225

Ja precies! Had ik in het begin ook wat meer misselijk en elke dag wel alle ...
Ik was wel zo vermoeid dat ik niet meer door kon. Lag elke dag vroeg in bed en sliep klokje rond. Sinds dit weekend wel het idee dat ik wat meer energie heb.

één maand geleden

Reactie op ukkepuck_88

Laten we hopen dat we het allebei vrijdag hebben! Ik riep ook steeds zonde ...
Goedzo! Als dat beter voelt gewoon doen. Is gewoon alles gelijk gecheckt

één maand geleden

Hier ook 8 februari🩷💙

één maand geleden

Reactie op rooobin

Ik ook 8/2! Lees mee
Je mag ook mee kletsen hoor!

één maand geleden

Reactie op TK2025

Hier ook 8 februari🩷💙
Leuk! Hoe gaat het met je?

één maand geleden

Reactie op ukkepuck_88

Leuk! Hoe gaat het met je?
Sinds ik in week 10 zit is het af zien.. ontzettend moe en heel erg misselijk. Sinds gisteravond ook hevige hoofdpijn die minder word nu ik sinds uurtje of 16:00 rustig op bed doorbrengen.. Het is voor een goed doel, daar blijf ik bij! En met jou?

één maand geleden

Ik ben 9 feb uitgerekend 🩷💙 morgen weer een echo

één maand geleden

Reactie op TK2025

Sinds ik in week 10 zit is het af zien.. ontzettend moe en heel erg misseli ...
Dat klikt wel heftig! Ik heb wel wat last gehad van ochtend misselijkheid en extreem vermoeid. Maar dat begint allemaal wel af te nemen. Heb je de nipt gedaan?

één maand geleden

Reactie op DianaDiana

Ik ben 9 feb uitgerekend 🩷💙 morgen weer een echo
Spannend! Je termijn echo?

één maand geleden

Reactie op ukkepuck_88

Spannend! Je termijn echo?
Ik zit op de 2e lijn vanwege een zorgelijke zwangerschap door m'n oogziekte en de medicatie daarvan, + een vleesboom van 11 cm naast de baarmoeder. Ik heb om die reden al echo's gehad vanaf week 5/6 en om de 10 dagen een echo vanaf toen tot nu ben ik 1 dag terug gezet naar 9 feb. Morgen weer een echo of alles goed mag gaan, benieuwd of ik dan nog steeds 9 feb ben uitgerekend

één maand geleden

Hier ook 8 februari 🤰😃

één maand geleden

Ik ook 8 februari maar donderdag de 12 weken en dan hoor ik de precieze datum. Ben erg benieuwd 😍

één maand geleden

Jaaa ik ook op 8 februari!! Nu eindelijk minder misselijk en langzaam steeds meer energie🥰❤️

één maand geleden

Ik ook 8 feb! Ben vandaag na termijnecho een paar dagen verder gezet

één maand geleden

Reactie op DianaDiana

Ik zit op de 2e lijn vanwege een zorgelijke zwangerschap door m'n oogziekte ...
Dat is wel spannend! Succes morgen!

één maand geleden

Jeetje toch wel behoorlijk wat vrouwen die 8 februari uitgerekend zijn😊