57 Reacties

één maand geleden

Bijna; 9 februari!

één maand geleden

Ik ook 8 feb!!

één maand geleden

Leuk!! Ik ook 8 februari 🥰

één maand geleden

Wat leuk! Ik ben ook uitgerekend 8 februari🥰

één maand geleden

Ik ook op 8 februari 😊

één maand geleden

Reactie op 89dnielle

Ik ook 8 februari maar donderdag de 12 weken en dan hoor ik de precieze dat ...
Ik ben vandaag naar 5 februari gezet. Dus iets eerder dan ze in eerste instantie dachten.

één maand geleden

Ik heb vandaag de uitslag van de nipt binnen gehad. Alles was goed!

één maand geleden

Hoe is het met jullie dames?

één maand geleden

Het gaat de betere kant op. Wel nog moe en mijn ijzer is laag en mijn bloeddruk. Maar wel veel minder misselijk 🥰🥰🥰. En met jou?

één maand geleden

Uitgerekend op 09/02 🙂🫶

17 dagen geleden

Vandaag hebben wij een echo gehad voor de geslachtsbepaling. Weten jullie het ook al? Of willen jullie het weten?

17 dagen geleden

Reactie op ukkepuck_88

Vandaag hebben wij een echo gehad voor de geslachtsbepaling. Weten jullie h ...
Ik wil het niet weten. Heb al een zoon beiden is top wat het ook is 🩵💓

17 dagen geleden

Reactie op ukkepuck_88

Vandaag hebben wij een echo gehad voor de geslachtsbepaling. Weten jullie h ...
Wat leuk, wil je het delen of niet? Wij weten het sinds afgelopen donderdag en krijgen een meisje 💕

17 dagen geleden

Ja ik ben ook op de 8ste uitgerekend! Vorige week gehoord dat we een jongen krijgen! Ik voel me eigenlijk al vanaf het begin heel goed en fit dus ik mag echt niet klagen. Op wat vermoeidheid hier en daar na maar dat valt wel te managen. Bemoeid hoe het jullie af gaat. 😊

17 dagen geleden

Reactie op Jk2023k

Wat leuk, wil je het delen of niet? Wij weten het sinds afgelopen donderdag ...
Natuurlijk! Wij krijgen een jongen. Had al een heel sterk voor gevoel dat het zo was.

17 dagen geleden

Ik ben ook de 8e uitgerekend! Willen niet weten wat het wordt, dus lekker alles neutraal houden haha begin nu echt al wel m'n buik te voelen qua pijn/gevoeligheid, maar vrees vanwege m'n werk. Hebben jullie er al last van?

17 dagen geleden

Ik ben ook 8 februari uitgerekend. Volgende week woensdag hebben wij al de 20 weken echo i.v.m. vakantie en dan weten wij ook het geslacht. Ik ben zo benieuwd en hopelijk is alles ook goed.