220 Reacties

4 maanden geleden

Ik zal zelf even beginnen 😊 Na bijna 2 jaar proberen en 3 pogingen met letrozol zijn we eindelijk in verwachting! Ik ben nu 3+2 en uitgerekend op 6februari 2025!🎉 Ik vind het heel spannend allemaal maar ben zo onwijs blij ❤️

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Ik zal zelf even beginnen 😊 Na bijna 2 jaar proberen en 3 pogingen met le ...
Wat fijn voor jullie. Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Ik heb mezelf maar even aan deze groep toegevoegd. De app vertelt mij dat ik op 30 januari uitgerekend ben, maar ik verwacht zelf dat het februari wordt. Mijn vorige menstruatie was namelijk 10 dagen (tweede menstruatie na miskraam), dus ik denk dat het een vertekend beeld geeft. Gisteren weer positief getest en we zijn nog een beetje in de war haha

4 maanden geleden

Hai allemaal, ik heb in december miskraam gehad ik was 11 weken .. en nu ben ik weer zwanger ben morgen 4 weken .. vind het allemaal zo spannend nen 6 feb uitgerekend.. hoop dat het nu goed gaat ...

4 maanden geleden

Reactie op Bloemmetje2

Ik heb mezelf maar even aan deze groep toegevoegd. De app vertelt mij dat i ...
Gefeliciteerd! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op gully87

Hai allemaal, ik heb in december miskraam gehad ik was 11 weken .. en nu be ...
Gefeliciteerd! ❤️ snap heel goed dat je het spannend vindt. We duimen met je mee🤞

4 maanden geleden

Als het goed is 2 februari ❤️ ben nu 4 weken en 3 dagen 🤭

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Gefeliciteerd! ❤️ snap heel goed dat je het spannend vindt. We duimen met ...
Dankjewel

4 maanden geleden

Hi iedereen gefeliciteerd ten eerste! Ik weet pas sinds gisteren dat ik zwanger ben en met mijn onregelmatige cyclus durf ik het niet zeker te zeggen maar ik gok zo rond 3 februari 2025!

4 maanden geleden

Hai iedereen ik heb 6 maart een miskraam gehad en nu heb ik 2 menstruaties gehad en ik ben nu weer wakker 3+5 weken ik vind het heel erg spannend en ik kan me er ook nog niet helemaal aan binden omdat ik veelste bang ben dat ik het weer ga kwijt raken

4 maanden geleden

Hi allemaal, ik ben zwanger van de tweede, dochter is 8.5 maand en ben 5 februari uitgerekend

4 maanden geleden

Hey allemaal en gefeliciteerd! Ik ben zwanger van de eerste nu en uitgerekend op 4 februari. Echter door mijn diabetes wordt ik 2 tot 3 weken eerder ingeleid!

4 maanden geleden

Gisteren een positieve test gehad na een jaar 🥰 nu 4 weken, rond 6 februari uitgerekend

4 maanden geleden

Zwanger van de eerste🙏🏼🩷💙 Uitgerekend rond 3 februari

4 maanden geleden

Reactie op talena

Als het goed is 2 februari ❤️ ben nu 4 weken en 3 dagen 🤭
Ik ook

4 maanden geleden

2 februari uitgerekend , nu 4+4 🤰🏼

4 maanden geleden

Héy dames, Gefeliciteerd allemaal!❤️ Leuk deze groep, ik sluit aan. Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en op basis van mijn laatste ongesteldheid zit ik nu op de 4+3. Dit is ons eerste kindje, vind het allemaal super spannend.

4 maanden geleden

Hey dames, Van harte gefeliciteerd allemaal!💞 Ik ben nu zelf 4 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje😊 Ik kan het nogsteeds niet helemaal geloven, maar ik denk dat dat pas komt na de eerste echo🥰 Wij hebben deze 12 juni al, omdat ik recent een colposcopie heb gehad voor pap 3A1. Heel spannend allemaal😱

4 maanden geleden

Reactie op Renske2001

Gisteren een positieve test gehad na een jaar 🥰 nu 4 weken, rond 6 februar ...
Wauw wat super fijn na een jaar proberen! Van harte gefeliciteerd❤️

4 maanden geleden

Reactie op talena

Als het goed is 2 februari ❤️ ben nu 4 weken en 3 dagen 🤭
Helaas vandaag miskraam gehad 😞