220 Reacties

4 maanden geleden

2-2-2025❤️

4 maanden geleden

Zondag op vaderdag verrast met een positieve test. Naar eigen berekening 19-2 uitgerekend

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

Ik zal zelf even beginnen 😊 Na bijna 2 jaar proberen en 3 pogingen met le ...
Hoi! Wat een toeval, ik ben nu ook zwanger na 3 pogingen letrozol! So excited! Wanneer heb je een eerste echo?

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Ik ben vandaag 5 weken! Hoe voel jij je?🤩🤰
Voel me heel goed gelukkig. Voel dat ik zwanger ben , maar geen last. En jij?

4 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Vandaag met 6w2d echo gehad en uitgerekend op 7 februari 2025🥰
Hi! Ik wist niet dat t mogelijk is om een 6 weken echo te laten doen, ik dacht dat we per se 8 weken moeten wachten (duur zo lang🥲🥲)

4 maanden geleden

Ik ben nu 5+6 en uitgerekend op 12 februari. Mijn eerste echo staat pas gepland op 10 juli.. duurt nog zo lang! Ik heb ook echt helemaal geen klachten.. en dat vind ik eigenlijk helemaal niet fijn 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Hi! Ik wist niet dat t mogelijk is om een 6 weken echo te laten doen, ik da ...
Ja volgens mij is dat ook hoe het normaal gaat! Alleen moest ik door een eerdere miskraam vroeger gecontroleerd worden. Moet zelf nu ook tot 11 weken wachten voor de volgende🥲

4 maanden geleden

Na eigen schatting uitgerekend 14 feb 🥹 Nu 5+4 ik kan het nog steeds niet geloven. 4 rondes letrozol verder en 2,5 jaar de hoop niet opgeven eindelijk een positieve test in onze handen. Zo spannend allemaal !

4 maanden geleden

Goedemorgen allemaal, Leuk een groepje voor 'Februari 2025'. Ik ben na 5 rondes Letrozol zwanger van de eerste 😊 Door gewenning aan Letrozol werd mijn cyclus elke maand langer. De cyclus daarvoor was 33 dagen, dus ik heb geen idee hoelang ik ondertussen zwanger ben. 5 of 6 weken waarschijnlijk. Volgende week woensdag is de eerste echo, spannend! Hoe gaat het met iedereen zijn klachten? Vorige week was ik elke dag uitgeput en had veel krampen. Sinds 4 dagen zijn alle klachten helemaal verdwenen. Is dat een slecht teken? Groetjes Astrid

4 maanden geleden

Reactie op assie93

Goedemorgen allemaal, Leuk een groepje voor 'Februari 2025'. Ik ben na 5 r ...
Gefeliciteerd ❤️ Ik las dat je klachten wat minder worden richting het einde van het 1e trimester. Zou je niet onnodig zorgen maken ❤️. Ik heb zelf meer last van vele kwaaltjes na te drukken dagen of te vet eten..

4 maanden geleden

Wanneer waren jullie allemaal voor het laatst ongesteld? Mijn test gaf 2-3 weken aan, maar was 25 april voor het laatst ongesteld. Ik snap niks van die telling 😵‍💫 wel erg blij trouwens!! 🤍

4 maanden geleden

Reactie op lisa312

Wanneer waren jullie allemaal voor het laatst ongesteld? Mijn test gaf 2-3 ...
Ik was 29 April voor laats ongesteld Ben vandaag 7+2

4 maanden geleden

Reactie op lilly222

Ik was 29 April voor laats ongesteld Ben vandaag 7+2
Ik ben ook 29 april voor het laatst ongesteld geweest, maar mijn eiersprong zal op 15 of 16 mei zijn geweest en ik ben nu 7 weken, met de echo zeiden ze rond de 6 weken, de precieze datum konde ze niet zeggen nog

4 maanden geleden

Uitgerekend op 5 februari. Gisteren eerste echo gehad. Dacht dat ik 8+2 was, maar bleek 6+6 te zijn. Nu over 2 weken weer een echo en dan over 4 weken termijnecho. Had op 21 april voor het laatst menstruatie.

4 maanden geleden

Zwanger van mijn eerste kindje!! Nu 6+4 zo spannend en bijzonder allemaal!! Uitgerekend op 8 februari 2025💜💙

4 maanden geleden

Reactie op MenMF

Ik ben ook 29 april voor het laatst ongesteld geweest, maar mijn eierspron ...
Ja ik heb ovitrille gebruikt, waardoor ik specifiek weet wanneer mijn eisprong was.

4 maanden geleden

Reactie op lisa312

Wanneer waren jullie allemaal voor het laatst ongesteld? Mijn test gaf 2-3 ...
Ik heb spiraal eruit laten halen en niet ongesteld geweest. Wel ovulatie testen gebruikt. Hierdoor wist ik wanneer m'n ovulatie was en ronde 1 gelijk raak.

4 maanden geleden

Reactie op MVGR

Ik ben nu 5+6 en uitgerekend op 12 februari. Mijn eerste echo staat pas gep ...
Gefeliciteerd, ik ben 16 feb uitgerekend van de 2e. Ook nergens last van. Dit had ik bij de 1e ook niet. niet te druk maken! 😊 Maar indd wel jammer dat je dan pas 10 juli de eerste echo hebt. Ik volgende week donderdag.

4 maanden geleden

Reactie op lisa312

Wanneer waren jullie allemaal voor het laatst ongesteld? Mijn test gaf 2-3 ...
Bij de test van 2-3 weken tel je 2 weken op, die krijg je altijd cadeau. De laatste menstruatie hoeft niet veel te zeggen als je niet regelmatig ongesteld bent of als je een lange cyclus hebt. Je weet dan soms niet wanneer je eisprong is geweest en dan klopt het termijn dus niet met de eerste dag van je laatste menstruatie.

4 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Hi! Ik wist niet dat t mogelijk is om een 6 weken echo te laten doen, ik da ...
Ik wist ook niet dat dat kon! Ga zelf ook is even bellen haha. Fijn gevoel he dat wondertje in je buik