220 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Wat super lief dat je dit wil delen met mij, doet me oprecht heel erg goed� ...
Graag gedaan 🥰 en fijn dat het je goed doet! & Dankjewel 🩷!

4 maanden geleden

27 november 2022 kreeg ik een miskraam bij 7 weken. Nu eingelijk opnieuw zwanger. Even schakelen van het vooruitzicht op een zomerbaby en nu een winterbaby verwachten, maar februari is gewoon een mooie maand en die berenpakjes 😍 uitgerekend op 12 februari, wat ook mijn mama's verjaardag is dus hoop toch stieken dat het een andere dag komt 🙈 Wel super leuk want ik had net een afspraak bij de gynaecoloog waar ze een inwendige echo maakte en we de follikel zagen die op springen stond. Voelt toch even bijzonder, had een foto moeten vragen 😅

4 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik kan niet slapen en heb me maar even aangemeld. 😊 Ik voel me sinds woensdag heel anders, gespannen borsten, moodswings, misselijk ( gisteren na een etentje in het plantsoen voor het restaurant over gegeven, hoé gênant)😬 Donderdagavond was m’n test negatief maar toen had ik veel water gedronken , vanochtend maar weer een test doen maar het zal me echt verbazen als het niet zo is. Nog even wachten tot m’n man wakker is… 😊

4 maanden geleden

Reactie op Jennifer17

Hoi hoi Ik ben vandaag 4+4 van ons 3e wondertje 🥰🧸🤎 4 februari uitgere ...
Hier hetzelfde 😊

4 maanden geleden

Ik weet niet precies wanneer uitgerekend maar test vanaf woensdag al positief. Ben na mijn recente miskraam helemaal niet meer ongesteld geworden. In november, januari en mei een miskraam gehad. Hopelijk mag dit kindje blijven plakken 🤞🏻 het wordt onze derde 🍀

4 maanden geleden

Reactie op talena

Helaas vandaag miskraam gehad 😞
Sterkte ✨

4 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Hier hetzelfde 😊
Ahhh super leuk 🥰 wat heb je 🤗? Ik heb al 2 jongens 🥰🩵💙

4 maanden geleden

Reactie op Jennifer17

Ahhh super leuk 🥰 wat heb je 🤗? Ik heb al 2 jongens 🥰🩵💙
Heee, wat leuk 2 jongens. Ik heb ook 2 jongens oudste nu 2j3m en jongste 11m (hij wordt eind deze maand 1) nu 4 weken zwanger🥰 mijn man denk dat het nog een jongen is 😂 stiekem hoop ik nu toch op een meisje 😋

4 maanden geleden

Reactie op Jennifer17

Ahhh super leuk 🥰 wat heb je 🤗? Ik heb al 2 jongens 🥰🩵💙
Ik heb een dochter van 7 en zoon van 5 😊, qua geslacht maakt het mij nu helemaal niet meer uit 😜

4 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger. Uitgerekend op 7 februari

4 maanden geleden

Wij hebben bij onze 1e ICSI poging meteen succes. Vanmorgen kwam het verlossende antwoord! Onze kleine erwt verwachten we 7 februari 2025 🥰❤️

4 maanden geleden

Vorige week eerste positieve test in handen, vandaag 4+2. Kan het nog steeds niet geloven ♥️ Volgens mij ben ik 7 februari uitgerekend

4 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen! Ik ben 6+1 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het ontzettend spannend. Volgens de app ben ik op 26 januari uitgerekend. Leuk om hier ervaringen uit te wisselen en elkaar te steunen :)

4 maanden geleden

Toch spannend allemaal hè, ik ben nu 5 weken zwanger maar nog elke dag bang dat het niet goed gaat.. enorm veel onzekerheid Soms nog niet echt het besef hebben dat er echt een klein mini mensje in mij groeit .. Ik denk als de eerste echo is geweest dat ik dan wat rustiger word 🤰🏼🙏🏻

4 maanden geleden

Reactie op Luna1991

Heee, wat leuk 2 jongens. Ik heb ook 2 jongens oudste nu 2j3m en jongste 11 ...
Ahhh super leuk! Nou precies dit 😂! Men man zij vanmiddag je wilt het vast niet horen maar ik denk dat we weer een jongetje krijgen 🤣 tuurlijk heb je een lichte voorkeur voor een meisje na 2 jongens! Maar het is vooral heel welkom 🥰🧸🤎

4 maanden geleden

3 feb uitgerekend. zwanger geraakt via PGT-IVF. ik vind het heel spannend of alles goed blijft gaan.🙈👶🏻

4 maanden geleden

Reactie op Luna1991

Heee, wat leuk 2 jongens. Ik heb ook 2 jongens oudste nu 2j3m en jongste 11 ...
Hier ook een mama van 2 jongens en nu heel pril zwanger van de derde. Ik heb vanaf m’n eerste zwangerschap al een voorkeur voor een meisje 🙈😁 maar ik zou m’n jongens nu echt nooit meer willen inwisselen!! M’n man denkt ook dat het weer een jongen wordt. Ik hoop toch echt dat dit laatste kindje voor ons een meisje zal zijn 🤞🏻🤞🏻🩷

4 maanden geleden

Reactie op Sn00pYSunnY

Hier ook een mama van 2 jongens en nu heel pril zwanger van de derde. Ik he ...
Ik ben juist mama van twee meiden! Maar heb echt 0 voorkeur eigenlijk. Mijn oudste zou wel graag een broertje willen anders vind ze het zielig dat papa de enige jongen is in huis 🙈 ik hoop na 3 miskramen alleen maar dat het dit keer goed mag gaan!

4 maanden geleden

Hoi hoi. Allemaal gefeliciteerd!!! Ik weet niet precies hoe ver ik ben, omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig is, maar zou rond de 4 weken moeten zijn. Ik heb al 3 heerlijke mannetjes, van 11 jaar, 10 jaar en 10 maanden. Die laatste was een verrassing en deze zwangerschap ook 😅 Had eerder deze week een intake om mijn sterilisatie te bespreken, ook de oudste twee net op de hoogte gebracht dat er echt geen broertje of zusje meer komt. Na de eerste shock zijn we heel blij met dit wondertje 🥰

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ik ben juist mama van twee meiden! Maar heb echt 0 voorkeur eigenlijk. Mijn ...
Ik hoop mee voor ons en de andere meiden 🤞🏻🤞🏻🍀🍀